دکتر آقادادی و هیئت همراه با حضور در سرپرستی استان گلستان به بازدید و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با کارکنان و ذی نفعان شرکت پرداختند.
به گزارش ندای البرز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت و هیئت همراه در جلسه با کارکنان سرپرستی در جریان عملکرد ۴ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ سرپرستی قرار گرفتند و به بیان نقطه نظرات و ارائه راهکار جهت بهبود عملکرد سرپرستی پرداختند.
در بخش های دیگر این جلسات نمایندگان و شبکه فروش به بیان دغدغه های خود در راستای ارائه خدمات به مشتریان پرداختند که دکتر آقادادی ضمن پاسخ به موضوعات آنان تاکید ویژه ای بر توجه هرچه بیشتر به ارائه خدمات آنلاین و تقویت زیرساخت های فناورانه سرپرستی و شبکه فروش داشتند تا ضمن افزایش دقت در ارائه خدمات، رضایتمندی مشتریان که بعنوان یکی از اهداف کلان و اولویت شرکت است حاصل شود.
ایشان در پایان با اشاره به پشتیبانی مناسب از شبکه فروش که موجب سرعت بخشیدن به فعالیت ها و افزایش بهره وری می شود، تمامی این اقدامات را شاخصهایی برشمرد که جلب حداکثری رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و انتظار می رود که کارکنان سرپرستی با سرلوحه قرار دادن نظم و مسئولیت پذیری نقش خود را در تحقق اهداف سازمانی بجا آورند.
Sunday, 24 November , 2024