طی مراسمی در حاشیه یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، از سه محصول جدید ریال دیجیتال، باشگاه مشتریان و بانکداری ویدیویی بانک سپه رونمایی شد.

طی مراسمی در حاشیه یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، از سه محصول جدید ریال دیجیتال، باشگاه مشتریان و بانکداری ویدیویی بانک سپه رونمایی شد.

به گزارش ندای البرز به نقل از بانک سپه، رونمایی از محصولات جدید و فناورانه این بانک در مراسمی با حضور  دکتر محسن صدر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر کوروش پرویزیان رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل و جمعی از مدیران و متخصصان صنعت بانکداری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

محصول “ریال دیجیتال”، طراحی مشترک شرکت‌های امیدپی و امیدتک به عنوان تحولی کلیدی در نظام پولی کشور به شمار می رود. این محصول با هدف افزایش شفافیت، امنیت و سرعت تراکنش‌ها، توسعه یافته و بستری را برای دیجیتالی‌سازی فرآیندهای مالی فراهم می‌کند.

محصول “باشگاه مشتریان” نیز پلتفرم باشگاه مشتریان بانک سپه و حاصل تلاش کارشناسان شرکت امیدبوم می باشد که با هدف ارتقای تعاملات مشتریان و ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده، امکان بهره‌مندی از امتیازات ویژه را برای کاربران فراهم می‌آورد.

محصول “بانکداری ویدیویی” طراحی شده در شرکت امیدتک نیز با استفاده از فناوری‌های پیشرفته ویدیویی، تجربه مشتریان در تعامل با خدمات بانکی را بهبود بخشیده و فرآیندهای بانکی را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند.

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این مراسم اظهار داشت: رونمایی از این سه محصول، بیانگر تعهد بانک سپه به پیشرفت فناوری و نوآوری در صنعت بانکداری است.‌

دکتر ابراهیمی خاطرنشان کرد: بانک سپه در مسیر ارائه خدمات هوشمند و دیجیتالی به مشتریان، برنامه ها و اقدامات بزرگی را در دستور کار دارد.‌

یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت در تاریخ‌های ۵ و ۶ آذرماه  ۱۴۰۳ در سالن همایشهای برج میلاد تهران با هدف معرفی آخرین دستاوردهای حوزه بانکداری نوین و پرداخت کشور برگزار شد.‌

بانک سپه نیز با بر پایی غرفه، ضمن رونمایی و معرفی این سه محصول نوآورانه، نقش پیشرو خود را در صنعت بانکداری نوین به نمایش گذاشته است.