مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در آیین تجلیل از مدال آوران المپیاد های علمی گفت:  کسب ۳۳ مدال رنگارنگ در المپیادهای مختلف علمی در استان البرز، نشان اقتدار دانش آموزان این استان است. 

تعداد مدال های المپیادهای علمی در استان البرز دو برابر شده است/ مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در آیین تجلیل از مدال آوران المپیاد های علمی گفت:  کسب ۳۳ مدال رنگارنگ در المپیادهای مختلف علمی در استان البرز، نشان اقتدار دانش آموزان این استان است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ علی حجرگشت افزود: کشور ما به برکت نظام تعلیم و تربیت اسلامی توانسته است دانشمندان نموده و متعهدی را پرورش دهد و وقتی تاریخ ایران را بخوانیم میبینیم که در تمامی زمینه ها ما همواره جزو برترین تمدن های تاریخ بوده ایم.

وی اشاره کرد: افتخار آفرینی دانش آموزان در زمینه های مختلف به ویژه المپیادهای علمی، موجب شده از هیچ تحریمی واهمه نداشته باشیم و همه این تحریم ها برای این است که دشمنان کشور از رشد علمی ایران ترسیده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در بحث نانو هوافضا سلول های بنیادی صنایع دفاعی و پزشکی جزو مدعیان جامعه بشری است و در طراحی و ساخت ماهواره و موشک‌های ماهواره‌بر نیز جزو چند کشور برتر جهان هستیم و همه اینها به برکت نظام تعلیم و تربیت اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) که فرمودند: ” علم قدرت می آفریند” اضافه کرد: اگر میخواهیم قدرت داشته باشیم باید در زمینه علمی رشد کنیم و البته علم به تنهایی انسان را به سوی پیشرفت حرکت نمی دهد و باید با اخلاق و معنویت همراه شود.

حجرگشت در پایان ضمن تشکر از زحمات دبیران، مدیران مدارس ، مدیران آموزش و پرورش مناطق و دانش آموزان پرتلاش یادآورشد: ما به وجود شما افتخار می کنیم و آینده بسیار درخشانی در انتظار شما خواهد بود ،اما فراموش نکنید که زکات علم در نشر آن است و حتماً علم خود را با دوستان و نزدیکان به اشتراک بگذارید.