مدیران استان با احساس مسئولیت مضاعف و جدیت برای مردم برنامه ریزی و اقدام کنند/ طرح جامع مطالعات ترافیکی استان تدوین شود/ راه های استان برای مردم ساماندهی و زیباسازی شود/مردم البرز با برنامه ای جامع باید از گره های ترافیکی رها شوند، نماینده عالی دولت در استان البرز خطاب به مدیران استان گفت: همانطور […]

مدیران استان با احساس مسئولیت مضاعف و جدیت برای مردم برنامه ریزی و اقدام کنند/ طرح جامع مطالعات ترافیکی استان تدوین شود/ راه های استان برای مردم ساماندهی و زیباسازی شود/مردم البرز با برنامه ای جامع باید از گره های ترافیکی رها شوند، نماینده عالی دولت در استان البرز خطاب به مدیران استان گفت: همانطور که برای رفاه، آرامش و امنیت خانواده خود تلاش می کنید در مقابل مردم نیز احساس مسئولیت داشته باشید.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در شورای ترافیک استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه باید وضعیت راه ها و جاده های استان ساماندهی شود، افزود: ضرورت دارد که مطالعه و تدوین طرح جامع موضوعات ترافیکی استان صورت گیرد.
وی ادامه داد: باید برنامه و افقی از نیازهای استان در حوزه های مختلف ترافیکی تهیه و براساس آن اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.
عبداللهی گفت: ضرورت دارد که نقاطی مانند جاده قزلحصار، جاده آتشگاه، ورودی کردان، ورودی شهر کرج در سریع ترین زمان ممکن ساماندهی شوند.
وی افزود: بسیاری از راه های پرتردد استان باید تعریض، زیباسازی، نظافت و ساماندهی شوند چراکه علاوه بر ضرورت تسهیل در تردد باید جلوه های بصری نیز برای مردم ایجاد شود.
استاندار البرز خطاب به مدیران استان گفت: همانطور که برای رفاه، آرامش و امنیت خانواده خود تلاش می کنید در مقابل مردم نیز احساس مسئولیت داشته باشید.
وی افزود: گاهی می توان با یک اقدام کوچک از حوادث غیرقابل جبران بزرگی پیشگیری کرد و این امر منوط به تلاش، جدیت و خلاقیت مدیران است.
عبداللهی گفت: مردم در شهرستان فردیس گرفتار گره های ترافیکی هستند از این رو باید تدبیری برای این منظور اتخاذ شود.
وی افزود: باید برای ادامه خطوط قطار شهری کرج برنامه ریزی کنیم چراکه این امکان مهم برای کلانشهر کرج و سایر شهرستان ها ضروری است.