عمار ایزدیار سخنگو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از مهمترین اهداف شورای ششم شهر کرج، اتصال قطار شهری کرج به متروی خط ۵ تهران است.

اتصال قطار شهری کرج به متروی خط ۵ تهران / عمار ایزدیار سخنگو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از مهمترین اهداف شورای ششم شهر کرج، اتصال قطار شهری کرج به متروی خط ۵ تهران است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمام تلاش ما بر این است که کلیه ایستگاه های حدفاصل بین چهارراه طالقانی تا ایستگاه گلشهر به بهره برداری برسد و اما هدف اصلی شورای ششم اتصال قطار شهری کرج به متروی خط ۵ تهران است.

ایزدیار به طرح های در دست اقدام در حوزه ترافیک اشاره کرد و گفت: برای کنترل مدیریت ترافیک پارک حاشیه ای در خیابانی مانند شهید بهشتی که در گذشته پارک مطلقا ممنوع بود، به جریان خواهد افتاد و همچنین تعداد دوربین های سطح شهر افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: همچنین در حوزه ترافیک یکی از بزرگترین اقداماتی که انجام خواهد شد راه اندازی خط اتوبوس تندرو از میدان حصارک تا میدان کرج است که از سمت میدان حصارک آغاز شده است و بخاطر کاهش عرض خیابان در ابتدای کار با یکسری نارضایتی ها و مقاومت های مردم مواجه خواهیم شد ولی به هر حال برای هر جراحی دردی را باید تحمل کرد و انتهای خط اتوبوس تندرو در مسیر آزاد به متروی شهید سلطانی متصل خواهد شد و با افتتاح تقاطع های غیرهمسطح در داخل شهر و جایگزینی مسیر اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.