اداره کل استاندارد استان البرز به عنوان تنها اداره کل استاندارد استانی در این طرح ملی شرکت و موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.

اداره کل استاندارد استان البرز موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد/ اداره کل استاندارد استان البرز به عنوان تنها اداره کل استاندارد استانی در این طرح ملی شرکت و موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز بر اساس بند ۲۰ ماده ۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد متولی برگزاری مراسم و تعیین جایزه ملی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران می باشد که در این راستا سازمان ملی استاندارد ایران برای هفدهمین دوره مبادرت به ارزیابی و اهدای جوایز این دوره از جایزه ملی کیفیت نموده است.
بر این اساس اداره کل استاندارد استان البرز به عنوان تنها اداره کل استاندارد استانی در این طرح ملی شرکت و موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.
گفتنی است جایزه ملی کیفیت ایران بر مبنای مدل کیفیت جهان اسلام مورد قبول ۵۷ کشور بوده و از بین ۵۰۰ شرکت کننده در این طرح ۱۴۷ شرکت توسط ۲۷۰ ارزیاب، پایش شدند. در استان البرز نیز تعداد ۱۶ واحد تولیدی/خدماتی متقاضی حضور در هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران بوده اند که از این تعداد ۸ واحد درخواست خود را نهایی کرده و ارزیابی آنها بر اساس اظهارنامه های ارسالی به دبیرخانه جایزه ملی کیفیت توسط تیم های ارزیابی مورد تایید سازمان ملی استاندارد انجام شده است. از این تعداد شرکت پارس لانه، آرد داران و خانه سلامت خودرو البرز موفق به اخذ نشان اهتمام به کیفیت شده اند، شرکت سیلیکون کابل یاقوت گواهی اشتهار به کیفیت یک ستاره، دو شرکت خودرو سازی مایان و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گواهی اشتهار به کیفیت دو ستاره و شرکت سیمیا گواهی حضور دریافت کرده اند.