رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد گفت: خانه فرهنگ، محلی برای برگزیدگان جشنواره چشمه و استفاده از ظرفیت ها و بهره مندی از اساتید شهر هشتگرد می باشد.

افتتاح اولین خانه فرهنگ و هنر شهر هشتگرد / رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد گفت: خانه فرهنگ، محلی برای برگزیدگان جشنواره چشمه و استفاده از ظرفیت ها و بهره مندی از اساتید شهر هشتگرد می باشد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، محمد رضا کاشف در آیین افتتاح خانه فرهنگ و هنر شهر هشتگرد افزود: ما سربازان نظام با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری علاوه بر وظایفی که در مدیریت شهری و پارلمان ششم شهری عهده دار انجام آن هستیم، قصد داریم که فرهنگ را در راس کارها قرار داده و پیوست فرهنگی در تمام کارهای ما لحاظ شده است.

وی در ادامه گفت: بسیاری از هنرمندان فرهیخته کشوری اعلام آمادگی کردند که در این خانه دوره هایی را در حوزه های مختلف برگزار کنند و استعدادهایی که شناسایی می شوند در سطح کشور به کار گرفته شوند.

محمد رضا کاشف تصریح کرد: متاسفانه در شهر هشتگر د با توجه به تمامی پتانسیل ها و استعدادهایی که وجود دارد جشنواره ای برای به چالش کشیدن این استعدادها و نبوغ وجود نداشت، که در این راستا جشنواره چشمه برگزار گردید.

وی در ادامه گفت: به لطف خدا در این روزها بخشی از آمال و آرزوهای همکاران ما در شهر هشتگرد در حال تحقق است و کتاب هشتگرد به قلم دکتر عسگری به زودی رونمایی خواهد شد و با همکاری شورا و شهرداری هشتگرد، کلنگ گذر فرهنگی به زمین زده شد و تا ۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد در ادامه افزود: از همیاری و همکاری حاج آقا مختاری امام جمعه محترم که در تمام مراحل از رهنمودهای ایشان استفاده می کردیم و همچنین  شهردار محبوب شهر هشتگرد که در موضوعات فرهنگی با توجه به سابقه ای که در این حوزه دارند تشکر و قدردانی می نماییم.

وی در پایان گفت: در شهر هشتگرد از مباحث شهرستانی و استانی در موضوعات فرهنگی گذر کردیم و نمایشگاهی از استعدادها و مناسباتی که اتفاق افتاده است در کشور تاجیکستان برگزار خواهد شد.