شعبه ۴۷ صلحی توسعه حل اختلاف استان البرز به عنوان اولین شعبه حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت کشور در استان البرز و در محل اداره کل صمت استان آغاز بکار کرد.

افتتاح اولین شعبه حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت در استان البرز ️/  شعبه ۴۷ صلحی توسعه حل اختلاف استان البرز به عنوان اولین شعبه حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت کشور در استان البرز و در محل اداره کل صمت استان آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز؛ رامین ربیعی در آیین افتتاح هیات صلح یاری ویژه صنعت، معدن و تجارت استان البرز و در حضور دکتر فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان، دکتر مددی دادستان کل مرکز استان البرز و دکتر نوروزی معاون قضایی و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان البرز گفت: این اقدام یک ابتکار عمل در راستای تحقق اهداف شعار سال یعنی “رشد تولید و مهار تورم” است تا با حل و فصل برخی اختلافات میان بخش های عامل و بین بخشی حوزه تولید و تجارت، به تسهیل بیش از پیش امور کمک شایان توجهی می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده درخواست ها و مراجعات مردمی به مراجع قضایی و اهمیت تسریع در روند رسیدگی قضایی به پرونده های مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت، راه اندازی شعبه حل اختلاف ویژه صمت می تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: البته خوشبختانه همزمان با حضور آقای دکتر فاضلی هریکندی در تان دادگستری کل اسو جناب آقای مددی دادستان کل مرکز البرز و همچنین همه همکاران مجموعه قضایی استان، نگاه ویژه ای به بخش تولید استان معطوف شده و شاهد گره گشایی مشکلات متنابه هستیم که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

ربیعی تصریح کرد: با ابتکار رئیس کل محترم دادگستری استان البرز، برای اولین بار در سطح کشور، شعبه حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت در استان البرز با حضور صلح یارانی از بطن این حوزه راه اندازی می شود و آغاز بکار آن را از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام می کنیم و امیدواریم مقدمات رفع حداکثری موانع تولید فراهم شود. ️

مدیرکل صمت استان البرز گفت: به صورت مستمر عملکرد اجرایی شورای حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت را به اطلاع مردم شریف استان خواهیم رساند و با توجه به روند جهشی شکل گرفته برای رفع موانع تولید در استان البرز که با مدیریت و حمايت شخص آقای دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز، اطمینان دارم در بخش قضایی و حقوقی نیز این هدف بیش از گذشته محقق خواهد شد.

ربیعی در پایان تاکید کرد: این اقدام یک گام موثر در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید است که امیدواریم نتايج ارزشمند آن به بالندگی و توسعه بیش از پیش صنعت و تجارت استان البرز بيانجامد.