شهردار شهر هشتگرد ضمن تشکر از اعضای شورای شهر و تبریک به مناسبت انتخاب شورای اسلامی شهر هشتگرد به عنوان شورای برتر شهرستان ساوجبلاغ در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید و مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار و توسعه ی بازار کسب و کار در شهر هشتگرد می باشد.

افتتاح هشتمین نمایشگاه گل و گیاهان باغبانی، صنایع دستی و سوغات محلی هشتگرد / شهردار شهر هشتگرد ضمن تشکر از اعضای شورای شهر و تبریک به مناسبت انتخاب شورای اسلامی شهر هشتگرد به عنوان شورای برتر شهرستان ساوجبلاغ در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید و مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار و توسعه ی بازار کسب و کار در شهر هشتگرد می باشد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، پیام رئیسی افزود: نمایشگاه گل و گیاهان باغبانی هشتگرد در بوستان بانوان شهر و با مساحتی حدود ۴ هکتار در ضلع غربی شهر هشتگرد واقع در بلوار کارگر قرار گرفته که از ۱۵۰ غرفه ی موجود، ۸۲ غرفه شامل گلهای آپارتمانی، باغچه ای، نهال، نشا و وسایل باغبانی و … و ۶۸ غرفه آن به صنایع دستی و محلی اختصاص دارد.

وی در ادامه گفت: ۳۰ درصد از این غرفه ها در جهت کمک به بانوان سرپرست خانوار اختصاص داده شده است و بخشی از غرفه داران این نمایشگاه از استان های مختلف و شهرستان های همجوار می باشند.

شهردار شهر هشتگرد گفت: این نمایشگاه شناسنامه شهر هشتگرد و تداعی کننده ادامه راه جاده ابریشم است و شهرداری و شورای شهر هشتگرد میزبان برگزاری هشتمین نمایشگاه گل و گیاه می باشند تا فرصتی برای تولیدکنندگان ایجاد کنیم که محصولات خود را به صورت مستقیم به شهروندان عرضه نمایند.

وی در پایان عنوان کرد: تفاوت این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته که با همکاری مجموعه فضای سبز و شهرداری صورت پذیرفت تا علاوه بر عرضه گل و گیاه در حاشیه نمایشگاه سرگرمی هایی را برای شهروندان ایجاد کنند و حاشیه نمایشگاه پررنگ تر از سال های قبل باشد.