فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، از بهره برداری و کلنگ زنی ۹۱ پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: در گرامیداشت هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ ۹۱ پروژه عمرانی با مشارکت بخش دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۸۷۱ میلیارد تومان افتتاح وبه بهره برداری میرسد.
افتتاح ۹۱ پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ/ فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، از بهره برداری و کلنگ زنی ۹۱ پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: در گرامیداشت هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ ۹۱ پروژه عمرانی با مشارکت بخش دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۸۷۱ میلیارد تومان افتتاح وبه بهره برداری میرسد.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی، دکتر محمدرضا البرزی در نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و اعضای شورای اداری شهرستان در آستانه هفته دولت برگزار شد، این هفته را فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد و دستاوردها ی نظام اسلامی دانست و افزود: آگاهی مردم از اقدامات انجام شده برای توسعه شهرستان، روحیه امید و نشاط را در بین مردم افزایش می دهد.
وی افزود: با اجرای طرح‌های هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ ۳۸۴ فرصت شغلی پایدار در سطح منطقه فراهم خواهد شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به مطالبات مکرر مردم در حوزه مترو شهرجدید مهستان گفت: خوشبختانه با پی پیگیری‌های ائمه محترم جمعه و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و با مدیریت استاندار محترم البرز، مقرر شد که در هفته دولت ایستگاه ماموت راه‌اندازی شده و قطار در این ایستگاه توقف داشته باشد.
وی همچنین از کاهش زمان انتظار مترو شهر جدید مهستان از ۹۰ دقیقه به ۶۰ دقیقه خبر داد و گفت: به زودی این زمان به ۴۰ دقیقه نیز تقلیل خواهد یافت و در تلاش هستیم با كاهش سرفاصله حركت قطارها، اقدام خوبي در راستاي افزايش كيفيت خدمات و جلب رضايت بيشتر شهروندان انجام گردد. دکترالبرزی همچنین از دستور کار قرار گرفتن تعیین تکلیف پروژه ریحانه در ورودی شهرجدید مهستان توسط استاندار البرز و مسئولان کشوری خبر داد.
 فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در ادامه از تشکیل ستاد جلوگیری از اتلاف انرژی در فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: ستاد جلوگیری از اتلاف انرژی، در راستای صرفه جویی انرژی و به نفع درآمدی کشور تشکیل شده است و در راستای تبدیل انرژی مصرفی صنایع از سوخت‌های فسیلی به گاز است و بنا داریم تک تک کارخانجات شهرستان را گازدار کنیم.
دکتر البرزی تصریح کرد: ماحصل عملیات گاز دار نمودن محورچینه و کوی یاران، قطع مصرف ۲ میلیون لیتر سوخت نفت گاز و رهآورد آن قطع ۱۵ میلیارد تومان یارانه به نفع دولت بود.