البرز جزو شاخص‌ترین استان‌های کشور در موتورسواری و اتومبیلرانی است، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، استان البرز را جزو شاخص‌ترین استان‌های کشور در رشته اتومبیلرانی و موتور سواری معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از ایسنا، مازیار ناظمی روز چهارشنبه ۱۸ خرداد باحضور در مجمع انتخاباتی رئیس هیات موتور سواری […]

البرز جزو شاخص‌ترین استان‌های کشور در موتورسواری و اتومبیلرانی است، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، استان البرز را جزو شاخص‌ترین استان‌های کشور در رشته اتومبیلرانی و موتور سواری معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از ایسنا، مازیار ناظمی روز چهارشنبه ۱۸ خرداد باحضور در مجمع انتخاباتی رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد،گفت: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز جزو شاخص ترین هیات های موتورسواری و اتومبیلرانی کشور است که در تمامی رویدادهای فدراسیون حضور داشته و همواره از لحاظ تعداد شرکت کننده بعد از تهران بیشترین نفرات را داشته است.

ناظمی عنوان کرد: مخاطب فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ۵۰ میلیون هم وطنی هستند که گواهینامه دارند و این بدین معناست که بخشی از مسئولیت ما ورزشی و حرفه ای و بخشی دیگر اجتماعی است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تأکید کرد: مقوله ی آموزش مسئله ای بسیار مهم برای رشد و توسعه رشته های ورزشی است و ما در فدراسیون از برنامه های آموزشی هیئت حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: موتورسواری و اتومبیلرانی فدراسیونی جوان پسند است و همه ی هیئت های استانی باید به پیشرفت این رشته و دستیابی به اهداف فدراسیون کمک کنند.

در مجمع انتخاباتی هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز ،اردشیر درویشی با کسب ٢٣ رای به مدت ۴ سال برای سومین بار متوالی به عنوان رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز انتخاب شد.