امضای تفاهم‌نامه مشترک کمیته امداد البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه استان / تفاهم‌نامه ایجاد تعامل بین کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه استان در جهت ارائه خدمات به مددجویان منعقد شد. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اطلاع‌رسانی کمیته امداد البرز، محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته […]

امضای تفاهم‌نامه مشترک کمیته امداد البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه استان / تفاهم‌نامه ایجاد تعامل بین کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه استان در جهت ارائه خدمات به مددجویان منعقد شد.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اطلاع‌رسانی کمیته امداد البرز، محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تعامل بین کمیته امداد البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: موضوع تفاهم‌نامه استفاده از وکلای قوه قضائیه در خصوص پروندهای مددجویی و تشکیلاتی امداد، ارائه خدمات مشاوره و معاضدت حقوقی و قضایی به مددجویان و همکاری مشترک در حوزه آموزشی و پژوهشی در زمینه امور حقوقی می باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز با تأکید بر ضرورت هماهنگی سازمانها و ارگانها در راستای ارائه خدمات حمایتی به مددجویان افزود: این تفاهم نامه با هدف گسترش آگاهی عمومی حقوقی مددجویان، جلوگیری از تضییع حقوق محرومین از طریق مشاوره و معاضدت قضایی مددجویان در محاکم قضاییی منعقد شده است.
محمدی فرد با بیان اینکه تفاهم‌نامه ایجاد تعامل بین کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه استان در جهت ارائه خدمات به مددجویان است عنوان کرد: از اهداف دیگر این تفاهم نامه ریشه یابی مشکلات حقوقی مددجویان و فراهم نمودن احساس امنیت حقوقی در مددجویان کمیته امداد می باشد.