سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: امروز نظارت دقیق بر بازار کالا و خدمات یک مطالبه عمومی است و فارغ از نوع مسئولیت دستگاه های ناظر، باید انسجام بین بخشی در این حوزه شکل بگیرد تا نتايج اقدامات ما برای هر یک از شهروندان ملموس باشد و رضایت حداکثری آنها را فراهم آورد.

ایجاد انسجام بین بخشی در روند نظارت بر بازار و قیمت انواع کالاها/ سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: امروز نظارت دقیق بر بازار کالا و خدمات یک مطالبه عمومی است و فارغ از نوع مسئولیت دستگاه های ناظر، باید انسجام بین بخشی در این حوزه شکل بگیرد تا نتايج اقدامات ما برای هر یک از شهروندان ملموس باشد و رضایت حداکثری آنها را فراهم آورد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز، محمد انصاری در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار استان البرز تاکید کرد:با توجه به قانون انتزاع وظایف کشاورزی که مسئولیت تامین،توزیع و نظارت بر بازار کالاهای اساسی را در اختیار جهاد‌کشاورزی قرار داده است؛معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان البرز نی نیز با توجه به تجربیات پیشین خود در این حوزه، حتما به کمک جهاد‌کشاورزی خواهد آمد تا حضور بازرسان در مبادی توزیع و عرضه پررنگ تر از پیش باشد. وی اضافه کرد:در این خصوص برنامه ای ویژه در دستور کار اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز قرار دارد تا با همکاری همه دستگاه‌های مسئول اعم از تعزیرات حکومتی، استاندارد،دانشگاه علوم پزشکی، پلیس امنیت اقتصادی، بازرسی اتاق اصناف و…، تعداد گشت های بازرسی خود را به شکل جدی افزایش دهد. سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت:حتما تلاش می کنیم از ظرفيت فرمانداری های محترم هر یک از شهرستان ها، بازرسان اتحادیه های صنفی و همچنین ناظران افتخاری در محلات استفاده کنیم تا تخلفات صنفی را به حداقل ممکن برسانیم. انصاری تصریح کرد:برای حصول نتیجه لازم انتظار داریم همه کسبه منصف و قانون‌مدار که خوشبختانه اکثریت این قشر محترم را شامل می شود، پای کار بیایند و در حمايت از مردم و روند تامين مایحتاج ضروری آنها قدم های جدی بردارند.