شهردار مشکین دشت عنوان کرد: نقش مشارکت مردمی که مقام معظم رهبری نیز در این زمینه تاکید بسیار دارند، بسیار مهم است و با مشارکت مردم و استفاده از ایده پردازی نخبگان، می توان پروژه های شهرداری را بومی سازی کرد و مشارکت مردم در پیشرفت شهرهای توسعه یافته دنیا نیز نقش موثری داشته است.

مشارکت مردم در توسعه ی شهرها نقش بسیار موثری دارد / شهردار مشکین دشت عنوان کرد: نقش مشارکت مردمی که مقام معظم رهبری نیز در این زمینه تاکید بسیار دارند، بسیار مهم است و با مشارکت مردم و استفاده از ایده پردازی نخبگان، می توان پروژه های شهرداری را بومی سازی کرد و مشارکت مردم در پیشرفت شهرهای توسعه یافته دنیا نیز نقش موثری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی علی سلگی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: رسانه می تواند نقش بسیار تاثیر گذاری در سطح جامعه، مدیریت کلان ، مدیریت شهری و … داشته باشد و مدیریت شهری پذیرای تمامی اصحاب رسانه است تا بتواند در راستای توسعه پایدار شهریی، زمینه های فرهنگی و عمرانی شهر از  این نقش استفاده کند.

سلگی از خط قرمز مدیریت شهری بیان کرد: در شهری که ابتدا جمعیتی وارد آن شده و سپس زیرساختها تامین شده است، مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز و سدمعبرها و … بوجود می آید و خط قرمز مدیریت شهری کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز است و تا حدی این موضوع کنترل شده و تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری کنترل و ساماندهی بیشتر این بخش است.

شهردار مشکین دشت در ادامه افزود: پایانه کریم آباد یکی از پروژه های در دست اقدام است که در حوزه مناطق کم برخوردار مشکین دشت واقع شده است که باعث تسهیل عبور و مرور در این منطقه خواهد شد و به زودی افتتاح می شود. جهت افزایش بخش سلامت این شهر نیز زمینی جهت ساخت درمانگاه واگذار شده است که در حال حاضر سازه اسکلت آن نیز انجام شده است و امیدواریم هر سال شاهد افتتاح چندین پروژه باشیم.

وی گفت: در تبدیل فضاهای بلااستفاده و خاکی به پارک‌ها اقداماتی صورت گرفته و در حاشیه ابراهیم آباد زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع به احداث پارک ابراهیم آباد اختصاص یافته که طی مدت یک ماه آینده افتتاح خواهد شد. کتابخانه بعثت هم با اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان جزو پروژه‌های امسال می باشد.

وی به استقبال از بهار شهر مشکین دشت اشاره کرد و گفت: به صورت جهادی و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری اقدامات بسیار خوبی در خصوص نیازهای اولیه شهر انجام شد و کاشت گل و گیاه، ترمیم جداول شکسته، روکش آسفالت معابر از جمله کارهای انجام گرفته در این راستا بود.