مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز اعلام کرد: شبکه توزیع برق این استان با راه اندازی پست ۴۰۰ کیلوولت و ساماندهی انرژی در بخش های صنعت، کشاورزی و اداری، متعادل شده است.

برقراری تعادل توزیع برق در استان البرز / مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز اعلام کرد: شبکه توزیع برق این استان با راه اندازی پست ۴۰۰ کیلوولت و ساماندهی انرژی در بخش های صنعت، کشاورزی و اداری، متعادل شده است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، حسن کریمی در نشست مدیران دستگاه های خدمات رسان که با حضور استاندار البرز و خبرنگاران برگزار شد افزود: البرز آخرین استان کشور است که از شبکه پست ۴۰۰ کیلوولت برخوردار شد اما تا سال آینده جهش چندبرابری به لحاظ تاسیسات تامین برق خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه اولین پست ۴۰۰ کیلوولت البرز هفته گذشته با حضور وزیر نیرو در البرز راه اندازی شد، گفت: تا سال آینده یک پست ۴۰۰ کیلوولت جدید در منطقه کمالشهر کرج وارد مدار می شود ضمن آنکه یک پست ۴۰۰ کیلوولت دیگر تا سال ۱۴۰۴ در منطقه اشتهارد و یک پست ۲۳۰ کیلوولت در شهرستان نظرآباد راه اندازی خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه استان البرز پروژه های متعددی برای تولید و تامین انرژی از جمله انرژی خورشیدی در دست اقدام دارد، گفت: در چشم انداز این استان تامین برق پایدار برای صنعت، کشاورزی، تجارت و خانگی البرز پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز اعلام کرد: با اقدامات انجام شده، تابستان امسال بین ۷۵ تا ۱۰۰ مگاوات مدیریت توزیع برق در این استان داریم و این امر موجب شده تا خاموشی ها در بخش خانگی به کمترین سطح خود برسد.

وی تامین برق مورد نیاز محله های کم برخوردار و تبدیل انشعاب های غیر مجاز برق به مجاز از مهمترین اولویت های سال جاری شرکت توزیع برق البرز برشمرد.