مدیرعامل شرکت ایدکوپرس گفت: یاد و خاطره شهدا همیشه با ما هست و اگر در حال حاضر با خیالی آسوده و راحت به کارمان ادامه می دهیم، مدیون خون پاک شهدا هستیم.

برگزاری یادواره ۴۴۲ شهید کارگری استان البرز در شرکت ایدکوپرس/ مدیرعامل شرکت ایدکوپرس گفت: یاد و خاطره شهدا همیشه با ما هست و اگر در حال حاضر با خیالی آسوده و راحت به کارمان ادامه می دهیم، مدیون خون پاک شهدا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، به نقل از فاطمه صادقی، کامبیز قلی زاده مدیر عامل ایدکو پرس در این مراسم که با حضور حاج مرتضی طاهری، سردار هداوند فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، دکتر دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، خانواده معظم شهدا و دیگر مسئولان در سالن پرس شاپ شرکت ایدکوپرس برگزار شد، افزود: این مراسم برای اولین بار در سطح کشور با نام یادواره شهدای کارگری در فضای کار و تولید برگزار شد و در این مجموعه ۲۴ خانواده شهید مشغول به کار هستند و یکی از وظایف اصلی ما گرامیداشت یاد و خاطره شهداست.

وی در ادامه عنوان کرد: ایدکوپرس با ۱۵۰۰ نفر پرسنل و با تولید تمام قطعات و مجموعه های زیربندی خودرو، شاسی، رام و اکسل برای شرکت های سایپا و ایران خودرو به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است. در مجموع ۶۲۸ قطعه در این شرکت تولید می شود که این تعداد قطعه تبدیل به ۴۳۰ مجموعه و قطعه همزمان با هم می شود.

مدیرعامل شرکت ایدکوپرس گفت: ما منحصرا برای خودروی شاهین، اکسل و رام و در مجموع ۴۸ قطعه از قطعات این خودرو را تولید می کنیم و تنها قطعه ساز سایپا برای خودرو شاهین هستیم.

قلیزاده اضافه کرد: با اینکه در گروه سایپا هستیم تنها شرکت سازنده ایران خودرو ما هستیم که برای خودروی پژو ۲۰۶ غیر از شرکت ایدکوپرس سازنده دیگری نیست. برای بقیه خودروهای ۴۰۵، سمند، تارا و در مجموعه سایپا برای ساینا و کوئیک و خودروهای دیگر قطعاتی راتولید می کنیم.

در پایان این مراسم به رسم یادبود و تکریم لوح تقدیر و هدایایی از طرف شرکت ایدکوپرس به خانواده معزز شهدا تقدیم شد.