بهره برداری از اولین زمین چمن سرپوشیده شهرستان / فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد  از برگزاری بیش از صد برنامه در پایگاه ها و حوزه های این شهرستان خبر داد.

بهره برداری از اولین زمین چمن سرپوشیده شهرستان نظرآباد / فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد از برگزاری بیش از صد برنامه در پایگاه ها و حوزه های بسیج این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از آزاده صادقی، سرهنگ احمد خدا بنده در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان یک سازمان و یا ارگان نظامی شناخته نمی شود بلکه یک تفکر، یک گفتمان و یک فرهنگ است و این فرهنگ زمانی معنا پیدا می کند که بسیجیان در کنار مردم هستند و در مواقع نیاز به کمک هموطنان خود رفته و به مردم خدمت می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد در ادامه افزود: با در اختیار گذاشتن ۴ هزار متر زمین توسط شهرداری در منطقه علی آباد، کلنگ دو کلینیک دندانپزشکی و پزشکی عمومی و تخصصی بر زمین خواهد زده شد و با راه اندازی باشگاه جاده بادامک اولین زمین چمن سرپوشیده شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

احمد خدابنده از افتتاح کارگاه اشتغالزایی در روستای حاجی بیگ خبر داد و عنوان کرد: با هدف ایجاد اشتغال برای خانواده های کم برخوردار و در اختیار قرار گرفتن فضایی از مسجد این روستا، کارگاهی در این روستا افتتاح شد که به طور مستقیم ۸ نفر از افراد کم برخوردار در این کارگاه مشغول به کار خواهند بود.

وی با بیان گزیده ای از برنامه های سطح شهرستان گفت: گردهمایی بسیجیان در نماز جمعه، صبحگاه مشترک با حضور کلیه اقشار بسیج و مسئولین و تقدیر از برگزیدگان، یادواره شهدای روستای صالحیه و روستای حاجی بیگ، جشنواره سرود دختران در فرهنگسرای هنر، سرکشی از خانواده شهدا و بسیجیان و ایثارگران، تجلیل از فعالین عرصه امر به معروف و نهی از منکر، برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات و محصولات خانگی، میز خدمت، میز جذب بسیجیان، ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار، محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح پایگاه ها و حوزه ها، افتتاح پایگاه های امام هادی، شهید تهرانی مقدم، امام علی و شهید مفاخری، ۱۳ سری جهیزیه، تعمیر و بازسازی ده باب خانه برای نیازمندان از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.

سرهنگ خدا بنده اظهار داشت: در یک سال گذشته حدود ۳۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی در سطح شهرستان نظرآباد از این ناحیه پرداخت شد.