عصر روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر مهستان و اصحاب رسانه برگزار شد طی تفاهم‌نامه‌ای مدیریت خدمات رسانی در فازهای ۴ و ۷ از شرکت عمران به شهرداری تحویل داده شد.

تحویل فازهای ۴ و ۷ شهر مهستان به شهرداری/ عصر روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر مهستان و اصحاب رسانه برگزار شد طی تفاهم‌نامه‌ای مدیریت خدمات رسانی در فازهای ۴ و ۷ از شرکت عمران به شهرداری تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ضمن تبریک به ساکنین فاز ۴ و ۷ شهر مهستان گفت: در تلاش هستیم با رفع مشکلات شهر، عقب ماندگی ها را جبران و شرایطی را فراهم آوریم تا شهروندان بتوانند از خدمات بهتری برخوردار شوند.

البرزی افزود: تحویل این فازها از الزامات قانونی و مطالبات به حق مردم بوده و این اتفاق آغاز روند اصلاح مدیریت شهر مهستان است و امید است طرفین قراداد، ضمن تعهد به مفاد این تفاهم نامه به انجام امور پرداخته و موجب رضایت شهروندان شوند.

علی گلرخی شهردار مهستان ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه که منجر به تعیین تکلیف بخشی از خدمات شهری به شهروندان فاز ۴ و ۷ می شود، ابراز امیدواری کرد که با تعامل دوسویه روند خدمات دهی به ساکنین افزایش یابد.

لازم به ذکر است در متن این تفاهم نامه اشاره شده است که کارهای نیمه تمام این فازها در کمیته ای مشترک احصا شده و مسئولیت تکمیل آن ها بر دوش شرکت عمران خواهد بود و در صورتی که شهرداری اقدام به تکمیل کارهای نیمه تمام یا اجرا نشده نماید هزینه های آن تمام و کمال از سوی شرکت عمران پرداخت خواهد شد.