فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در جلسه قرارگاه اجتماعی شهرستان گفت: استاندار البرز توجه و اهتمام ویژه ای به حوزه اجتماعی داشته و مشکلات ۶۱ محله کم برخوردار استان که ۴ محل آن هم در شهرستان ما قرار دارد را با جدیت دنبال می کند.

تلاش می کنیم عقب ماندگی های محلات کم برخوردار را رفع نماییم / فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در جلسه قرارگاه اجتماعی شهرستان گفت: استاندار البرز توجه و اهتمام ویژه ای به حوزه اجتماعی داشته و مشکلات ۶۱ محله کم برخوردار استان که ۴ محل آن هم در شهرستان ما قرار دارد را با جدیت دنبال می کند.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی فرمانداری، دکتر البرزی در جلسه قرارگاه اجتماعی شهرستان که با حضور مدیران ادارات و دستگاههای مرتبط در راستای رسیدگی به مشکلات محلات کم برخوردار شهرستانها برگزار شد افزود: ما هم در آیت جلسه، سیاست‌های استاندار محترم البرز را دنبال می کنیم و تلاش می کنیم با حرکتی جهادی و بسیجی، عقب ماندگیهای محلات کم برخوردار را رفع نماییم تا در آینده ای نه چندان دور، این محلات را در بخش‌های مختلف برخوردار نمائیم.

دکتر البرزی با تأکید بر اینکه مسئولین محلات باید اشرافیت کامل به اوضاع تمامی منازل واقع در حوزه مأموریتی خود داشته‌باشند، تصریح کرد: نمایندگان محلات باید تمامی معضلات، مسائل و محرومیتهای محلات را احصا شناسایی و به آن ورود نمایند تا با کمک تمامی دستگاههای شهرستان بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری و با برنامه ریزی های دقیق رفع نماییم و برخورداری را در این مناطق به ارمغان آورده و کام مردم را با خدمات خودمان شیرین کنیم.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در ادامه خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای استفاده فوق برنامه دانش آموزان و والدین آنها از فضاهای مدارس در ایام تعطیلات تابستان شد.

دکتر البرزی در پایان از تهیه و تدوین طرح جامع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مناطق کم برخوردار خبر داد.

در ابتدای این جلسه، مدیران عضو این قرارگاه گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود در مناطق کم برخوردار ارائه کردند.