جلسه ستاد سند راهبردی توسعه شهرستان چهارباغ با حضور جعفری فرماندار،شاکر معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و رامجین ، رییس بنیاد مسکن ، رییس اداره آب وفاضلاب، سرپرست اداره محیط زیست شهرستان در تاریخ ۱۴٠۲/۵/۳٠ در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

 تلاش همه دستگاهها برای شیرین کردن کام مردم با نتایج مثبت عملکردها، باید روشن و ملموس باشد / جلسه ستاد سند راهبردی توسعه شهرستان چهارباغ با حضور جعفری فرماندار،شاکر معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و رامجین ، رییس بنیاد مسکن ، رییس اداره آب وفاضلاب، سرپرست اداره محیط زیست شهرستان در تاریخ ۱۴٠۲/۵/۳٠ در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان چهارباغ؛در این نشست روسای ادارات آبفا،محیط زیست و بنیاد مسکن به ارائه گزارش برنامه ها و پروژه های انجام شده و در دست اقدام پرداختند و در ادامه، سند تدوینی نظام مسائل شهرستان در بخش های مربوطه بر اساس اطلاعات و دیتاهای تجمیع شده با نگاه و چشم انداز زمانی متفاوت(کوتاه،میان،بلند مدت) بررسی و واکاوی شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: در سند راهبردی بایستی اولویت ها و مسائل کلیدی و اساسی مشخص شده، و تمامی دستگاهها از جمله مجموعه محیط زیست بصورت دقیق میزان آلودگی هوا، آلودگی های صنعتی منطقه، بحران مربوط به تنش آب و نیاز سنجی میزان آب شرب مورد نیاز با برنامه ریزی مدیریت مصرف و حفر چند حلقه چاه مجاز در بلند مدت و نیازسنجی مصرف سال آینده ، شناسایی تنوع زیستی، اخرین وضعیت کنترل و نظارت بر مدیریت پسماند، زباله و نخاله های ساختمانی ، و در بخش آبفا برخورد قانونی با انشعابات غیرمجاز و پیگیری اصلاحات مورد نیاز در انتقال شبکه شهری و روستایی و آمادگی های لازم در زمان وقوع بحران احتمالی صورت پذیرد.
فرماندار در ادامه افزود: اولویت های مهم همه ادارات شهرستان با برنامه ریزی براساس نظام مسائل و نقاط ضعف و قوت، تهدید و فرصت ها تنظیم شود و با جدیت تا حصول نتایج مثبت برای رضایت مندی شهروندان شهرستان پیگیری و عملیاتی گردد.
وی به نکاتی که باید رعایت شود اشاره کرد و گفت: بهتر است از روزمرگی پرهیز شده و با تلاش جهادی همه دستگاهها به تصمیمات تخصصی و بنیادی دست پیدا کنیم.
در این نشست روسای ادارات مجزا به سند راهبردی تدوینی شهرستان با بررسی تخصصی موضوعات اشاره نموده و اعلام کردند، به دنبال احصا و پیگیری مهم‌ترین مسائل قابل حل در شورای راهبردی هستیم.