جشن گندم شهرستان نظرآباد بعنوان قطب تولید گندم البرز و از برترین های کشور، جشن گندم در نظرآباد،با حضور دکتر بغدادی سرپرست فرمانداری و مدیران جهاد استان و شهرستان و دیگر مسئولین برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی فرمانداری نظرآباد، در این مراسم سرپرست فرمانداری نظرآباد با تبریک […]

جشن گندم شهرستان نظرآباد بعنوان قطب تولید گندم البرز و از برترین های کشور، جشن گندم در نظرآباد،با حضور دکتر بغدادی سرپرست فرمانداری و مدیران جهاد استان و شهرستان و دیگر مسئولین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی فرمانداری نظرآباد، در این مراسم سرپرست فرمانداری نظرآباد با تبریک هفته جهاد کشاورزی، بر اهمیت تولیدات دانش بنیان پیرو تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره داشته و گفت: از جمله فواید تولیدات دانش بنیان میتوان به افزایش کمی و کیفی محصولات، کاهش قیمت، رقابتی شدن کالاها و… اشاره نمود.

وی افزود: تولیدات دانش بنیان صرفا در حوزه صنعت نبوده و در حوزه جهاد کشاورزی نیز عرصه گسترده ای برای دانش بنیان ها داریم، همانطور که در حال حاضر هم ۱۲مجموعه تحقیقات کشاورزی در البرز در حال فعالیت بوده و ماهم در شهرستان نظرآباد در تلاشیم این مهم را بیش از پیش توسعه و گسترش دهیم.

دکتر بغدادی یادآور شد: در عرصه تولید بذر و نهال که جزو کالای استراتژیک هستند میتوانیم با توان داخلی و با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت تولیدات دانش بنیان، این مهم را گسترش داده و با خودکفایی ملی نیاز به واردات نداشته باشیم.

این مسئول در پایان بر ضرورت مقابله جدی با ویلا سازی، پیگیری مشکلات آب کشاورزی، پرداخت زکات که از واجبات شرعی است تاکید نمود.