طی حکمی از جانب معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، حسین جلیل پیران به سمت سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز منصوب شد.

جلیل پیران به سمت سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز منصوب شد / طی حکمی از جانب معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، حسین جلیل پیران به سمت سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز، در متن حکم صادره با امضای رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی خطاب به حسین جلیل پیران آمده است: بسمه تعالی جناب آقای حسین جلیل پیران با سلام در اجرای ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری به موجب این حکم و با حفظ سمت « سرپرستی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز» به جنابعالی محول می گردد تا برابر قوانین و مقررات مربوط نسبت به انجام تکالیف محوله و اداره امور آن اداره کل اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.