حفظ ایمنی و جان شهروندان با تعامل بین دستگاه‌های مرتبط امکان پذیر است، طی جلسه ای به دعوت شهرداری هشتگرد با حضور سرپرست شهرداری، معاونین و رئیس امور آب شهرستان ساوجبلاغ و کارشناسان آن اداره، موضوع ساماندهی نهر بلوار خبرنگار مطرح و بررسی شد. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی […]

حفظ ایمنی و جان شهروندان با تعامل بین دستگاه‌های مرتبط امکان پذیر است، طی جلسه ای به دعوت شهرداری هشتگرد با حضور سرپرست شهرداری، معاونین و رئیس امور آب شهرستان ساوجبلاغ و کارشناسان آن اداره، موضوع ساماندهی نهر بلوار خبرنگار مطرح و بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی طی جلسه ای به دعوت شهرداری هشتگرد با حضور سرپرست شهرداری، معاونین و رئیس امور آب شهرستان ساوجبلاغ و کارشناسان آن اداره، موضوع ساماندهی نهر بلوار خبرنگار مطرح و بررسی شد.

مهندس رئیسی سرپرست شهرداری هشتگرد در این جلسه با اشاره به وضعیت فعلی نهر ، نزدیکی به مدارس و تردد شهروندان از حاشیه این نهر خواستار توجه بیشتر از طرف دستگاه متولی به این موضوع شد.

وی گفت : بارها مشاهده گردیده است که کودکان و دانش آموزان در حاشیه نهر حضور داشته و ورود به نهر با دبی آب بالا می تواند خطرات جانی برای آنها داشته باشد لذا این موضوع طی سالیان اخیر به صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و رفع آن نیاز به همکاری دستگاه‌های متولی دارد .

وی افزود : این از رودخانه کردان منشعب می گردد و برای آبیاری مزارع شهر هشتگرد و به ویژه در بخش جنوبی شهر استفاده می گردد و در بخش عمده آن در محدوده شهری در سنوات گذشته توسط شهرداری سر پوشیده شده و اکنون نیز شهرداری آمادگی دارد تا با مشارکت امور آب مسیر این بلوار را سرپوشیده و ساماندهی کند .

رئیسی بیان کرد : امکانات، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری طی ماه‌های اخیر نسبت به پاکسازی کانال اقدام نمودند و نیاز است تا دستگاه‌های متولی نیز نسبت به ترمیم دیواره و کف نهر برای جلوگیری از نشت آب به خیابانها و ساختمان های اطراف اقدام نمایند.

از جمله مصوبات این جلسه نشست کارشناسان دو دستگاه برای تهیه طرح پیشنهادی و قابل اجرا جهت سرپوشیده نمودن نهر، ترمیم دیواره و کف و همچنین هماهنگی بیشتر در مواقع بارش برای جلوگیری از ورود سیلاب به منازل مسکونی این شهر بوده است.