شهردار کرج امروز با رای شورای شهر از مسئولیت خود برکنار شد. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از ایرنا، در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر کرج، مصطفی سعیدی، کلیددار این شهر با ۱۱ رای از مجموع آراء ۱۳ عضو شورا از سمت خود برکنار شد. اعضای شورای اسلامی شهر کرج سرانجام […]

شهردار کرج امروز با رای شورای شهر از مسئولیت خود برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از ایرنا، در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر کرج، مصطفی سعیدی، کلیددار این شهر با ۱۱ رای از مجموع آراء ۱۳ عضو شورا از سمت خود برکنار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر کرج سرانجام پس از چند ماه نشست علنی و غیر علنی به گمانه زنی‌ها در خصوص استیضاح شهردار پایان دادند و با ۱۱ اکثریت آراء، ادامه مسوولیت مدیریت شهری را از سعیدی سیرایی سلب کردند.در این نشست علنی، ۲ عضو شورای شهر کرج در مخالفت با استیضاح شهردار به ماندن وی در مسئولیتش رای دادند.

موافقان استیضاح شهردار کرج در این نشست، ناتوانی او در اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و انتصاب مدیران ناکارآمد را علت مخالفت خود با ادامه کار شهردار دانستند.

شهردار کرج در این نشست به دفاع از عملکرد خود در مدت مسولیتش پرداخت اما درنهایت، با رای استیضاح اکثریت اعضای شورا مواجه شد.

مصطفی سعیدی سیرایی هفتم شهریور سال گذشته با کسب هشت رای از مجموع ۱۳ رای اعضای شورای اسلامی شهر کرج، به عنوان شهردار کرج انتخاب شده بود.