فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: خدمت به مردم و در راه امنیت یک افتخار ارزشمند است.

خدمت به مردم و در راه امنیت یک افتخار است / فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: خدمت به مردم و در راه امنیت یک افتخار ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی، نشست صمیمی با حضور سرهنگ ” علی سلیمانی ” فرمانده انتظامی ساوجبلاغ و جمعی از خبرنگاران در ستاد انتظامی این شهرستان برگزار شد.

در این دیدار سرهنگ سلیمانی ضمن قدردانی از تعامل و هم افزایی اصحاب رسانه با مجموعه انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی، به تشریح و گزارش اقدامات، توفیقات و ماموریت های انتظامی از جمله طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در سال جاری پرداخت و ۱۳ درصد کاهش جرائم به عنف را از جمله عملکرد بسیار مهمی در چند ماهه جاری بیان کرد. وی با تاکید بر پای کار بودن همه دستگاه ها و نهادها در ایجاد امنیت و کسب رضایتمندی آحاد مردم، بیان داشت: در ایجاد امنیت مطلوب اجتماعی ضرورت دارد همه سازمان ها مشارکت لازم را با یکدیگر داشته باشند و می بایست از همه ظرفیت های دستگاه ها در حوزه امنیت استفاده شود تا خرسندی و خشنودی ملت نسبت به مسئولان حاصل شود.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: مجموعه انتظامی با تمام توان خود برای آرامش مردم شبانه روز پای کار است چرا که خدمت به مردم و در راه امنیت یک افتخار است و نمونه بارز این خدمت، تقدیم ۵۳ شهید مظلوم انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون است.

سرهنگ سلیمانی در پایان سخنان خود با اشاره نقش مهم خبرنگاران در ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه افزود: مهمترین وظیفه اصحاب رسانه، بیان حقایق است که بسیار حائز اهمیت بوده و بازتاب اثر بخشی را در فضای حقیقی و بویژه فضای مجازی در راستای تنویر افکار عمومی جامعه خواهد داشت.

گفتنی است، در ادامه خبرنگاران حاضر در این نشست با تبریک هفته انتظامی و تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، سوالات مرتبط با حوزه انتظامی خود را مطرح و فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با سعه صدر، پاسخگوی سوالات آنان بود.