دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو از فردا سه شنبه ۲۳ آبان ماه با محوریت و تمرکز بر خودروهای برقی آغاز خواهد شد.

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو  از فردا سه شنبه ۲۳ آبان ماه با محوریت و تمرکز بر خودروهای برقی آغاز خواهد شد.

به گزارش ندای البرز به نقل از تولید و بازار، مهرنوش خانمحدزاده: بر اساس آن چه اعلام شده است، این نمایشگاه با هدف تبیین دستاوردهای برنامه تحولی صنعت خودرو در دولت سیزدهم و اشاعه فناوری‌های نوین در صنعت خودروسازی (خودروهای برقی، متصل، خودران و حمل و نقل اشتراکی)، با رویکرد گفتمان‌سازی کاربرد خودروی برقی در سطح مردم و حاکمیت به عنوان یک ضرورت ملی برای مقابله با چالش‌های زیست محیطی کشور با مشارکت شرکت‌های صنایع خودروسازی، دستگاه‌های اجرایی همکار در پروژه برقی سازی ناوگان حمل ونقل عمومی کلان شهرها، انجمن‌های علمی، صنفی و تخصصی، شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و اپراتورهای مخابراتی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، برای اولین بار در ایران، خودروهای تمام برقی و جدید خودروسازان به نمایش گذاشته می‌شوند. شرکت‌های تولیدکننده خودروهای برقی داخلی و خارجی، محصولات خود را در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهند کرد.

نمایش خودروهای برقی و هیبریدی کرمان موتور

نمایش خودروهای برقی و هیبریدی کرمان موتور

بر این اساس، کرمان موتور تصمیم دارد تا خودروهای برقی، پلاگین هیبرید و وارداتی این شرکت خودروسازی را در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در معرض دید عمومی قرار دهد.

در  دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو  هفت خودرو داخلی، مونتاژی و وارداتی از سوی شرکت کرمان موتور در این نمایشگاه معرفی و به نمایش عمومی گذاشته می‌شود.

شرکت کرمان موتور با هدف ﻣﻌﺮﻓﯽ محصولات و خودروهای جدید، اراﺋﻪ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی‌های داﺧﻠﯽ، نمایش عمومی تکنولوژی‌های نوین در صنعت خودروسازی، افزایش رضایت و تکریم مشتریان در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور می‌یابد.

محصولات سایپا در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

محصولات سایپا در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

همچنین گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور پررنگی خواهد داشت و قرار است خودروهای زیادی را به نمایش درآورد. سایپا برای این نمایشگاه، خودروهای برقی و هیبریدی متنوعی را در نظر گرفته است که شامل شاسی‌بلند هیبریدی فاو سنیا R9، سدان الکتریکی SL03 از برند لوکس چانگان بنام دیپال،‌هاچ‌بک الکتریکی کوچک چانگان E-Star، چانگان ایدو، سدان الکتریکی سینوگلد چانژینگ (نسخه برقی آریزو ۵ که توسط شرکت سینوگلد تولید می‌شود) و نمونه تحقیقاتی اطلس برقی می‌شود.

علاوه بر این، سایپا در این نمایشگاه نسخه برقی آریا را هم در قالب نمایش تصویری و معرفی تغییرات قوای محرکه و داشبورد ارائه خواهد کرد. از خودروهای الکتریکی و هیبریدی که بگذریم، سایپا خودروهای بنزینی معمولی خود را هم به دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو خواهد آورد. این خودروها شامل سهند، اطلس، شاهین اتوماتیک، ساینا دوگانه‌سوز و کوییک GX خواهد بود. در نمایشگاه مذکور، بازدیدکنندگان می‌توانند خودروهای وارداتی بنزینی سایپا شامل زوتی DL5، چانگان CS15، چانگان CS55 و چانگان CS35 پلاس را هم از نزدیک ببینند.

پوستر دومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو

دومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو از ۲۳ تا ۲۶ آبان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.