در این دیدار که باحضور جمع کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه ی شهر مِهستان ، شهرستان ساوجبلاغ و استان البرز به میزبانی شهردار مهستان برگزار شد، دکتر گلرخی با تبریک روز خبرنگار و خوشامدگویی، رسالت آگاهی رسانی و آگاهی افزایی را از جمله مهمترین مسایل امروز کشور و جامعه برشمرد و از زحمات اصحاب رسانه طی یک سال اخیر در انعکاس و روایت تلاش ها و خدمات رسانی های مجموعه ی شورای اسلامی و شهرداری مِهِستان قدردانی کرد. 

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان با خبرنگاران و اصحاب رسانه / در این دیدار که باحضور جمع کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه ی شهر مِهستان ، شهرستان ساوجبلاغ و استان البرز به میزبانی شهردار مهستان برگزار شد، دکتر گلرخی با تبریک روز خبرنگار و خوشامدگویی، رسالت آگاهی رسانی و آگاهی افزایی را از جمله مهمترین مسایل امروز کشور و جامعه برشمرد و از زحمات اصحاب رسانه طی یک سال اخیر در انعکاس و روایت تلاش ها و خدمات رسانی های مجموعه ی شورای اسلامی و شهرداری مِهِستان قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مِهِستان،به مناسبت ۱۷ مرداد روز و آغاز هفته ی گرامیداشت مقام خبرنگار نشست صمیمی و دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان برگزار شد.
مهندس بختیاری رییس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از همراهی های اصحاب رسانه در انعکاس تلاش ها و پیگیری های شورای شهر، بر لزوم انتشار اخبار با منابع موثق و دقیق تاکید کرد.
مهندس غلامی نایب رئیس شورای شهر نیز ضمن تبریک روز خبرنگار، این گروه از جامعه را قشری مهم و اثرگذار در رویکرد مردم نسبت به مدیران و جامعه برشمرد و بر اهمیت تکریم و ارتباط بیش‌از پیش با اصحاب رسانه تاکید کرد.
مهندس پورخداداد عضو و خزانه دار شورای اسلامی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار، ایشان را در رشد و ارتقا سازمان ها و مدیران و خدمات رسانی از طریق انعکاس و انتشار عملکردها بسیار موثر و ارزشمند برشمرد.
مهندس ارمندپور عضو شورای اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین و امیدآفرینی تاکید کرد. پس از صحبت های شهردار و اعضای شورا، خبرنگاران ضمن معرفی خود به بیان مطالبی پرداخته و پرسش و پاسخ نیز انجام شد و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان به سوالات خبرنگاران در زمینه ی مسایل مختلف و مهم شهر پاسخ دادند.
از جمله ی این مسایل می توان به حمل و نقل عمومی و مترو، آرامستان، برنامه های مرتبط با حوزه ی فرهنگی و اجتماعی و بیمارستان مهستان اشاره کرد. در پایان شهردار و اعضای شورا با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در این برنامه قدردانی و تجلیل کردند.