رونمایی از طرح شهر اطلاع رسانی مجازی در استان البرز / دریچه واحد اطلاع رسانی برای نخستین بار در استان البرز ایجاد شد، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از طراحی و راه اندازی درگاه واحد اطلاع رسانی به منظور یکپارچه سازی فرایند اطلاع رسانی خدمات دولت در استان خبر داد. به گزارش […]

رونمایی از طرح شهر اطلاع رسانی مجازی در استان البرز / دریچه واحد اطلاع رسانی برای نخستین بار در استان البرز ایجاد شد، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از طراحی و راه اندازی درگاه واحد اطلاع رسانی به منظور یکپارچه سازی فرایند اطلاع رسانی خدمات دولت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری با اعلام این خبر اظهار داشت: با برداشته شدن محدودیت ها در حوزه اطلاع رسانی و پیشگیری از بهره برداری سلیقه ای در انتشار رویدادها، خدمات و دستاوردهای دولت محترم در استان، نیاز بود که بستر ایجاد شهری مجازی را برای ساماندهی فعالیت های حوزه خبر، اطلاع رسانی فراهم نماییم.

جابری انصاری خاطرنشان کرد: پس از بررسی های آسیب شناسی فرایند اطلاع رسانی در استان بر اساس راهبردهای تبیین شده از سوی جناب آقای ولی پوری رئیس محترم شورای اطلاع رسانی استان، خلاء ها و موانع شناسایی و در بازه زمانی کوتاهی نقشه راه اجرایی این حوزه ترسیم شد.

وی با بیان اینکه شهر مجازی تمامی طیف ها و گروه های صاحب تریبون برای اطلاع رسانی را تحت پوشش خود قرار می دهد و هم راستا با سیاست های دولت محترم در حوزه اطلاع رسانی حرکت شده است، ادامه داد: این طرح برای نخستین بار در استان البرز اجرایی می شود و برای رفع این دغدغه که تا به اکنون درگاه واحدی که تمامی گروه های هدف در بخش اطلاع رسانی را زیر یک سقف بیاورد وجود نداشته است، آن را طراحی و اجرایی نموده ایم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: نگاه جناب آقای دکتر عبداللهی، استاندار محترم بصورت جهانشمول در حوزه اطلاع رسانی با راه اندازی این شهرک مجازی تحت پوشش قرار می گیرد و در آیین ویژه ای با حضور مسئولان محترم و رسانه های فعال و پرتلاش استان جزئیات آن را تشریح و رونمایی خواهیم کرد.