دستور جلسه: بررسی پرونده ها و لوایح

صد و شانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی کمال شهر / دستور جلسه: بررسی پرونده ها و لوایح

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، به نقل از روابط عمومی، بررسی پرونده ها و لوایح بررسی موضوعات و مشکلات نظارت با حضور الهی نیا رئیس نظام مهندسی کمالشهر در ابتدا شهبازی ریاست شورای اسلامی ضمن خوش آمدگویی با اشاره به چند مورد از مشکلات موجود و گلایه های شهروندان از جمله؛ آسفالت معابر – روشنایی پارک آزادگان، بلوار شاهید و ازدیاد سنگ های بالا صاحب خواستار رفع هر چه زودتر این مشکلات شدند

در ادامه شهبازی با تبریک روز کارمند خواستار تقدیر از کارمندان نمونه شدند.

در ادامه جعفری عضو شورا با انتقاد از عملکرد بانک موجود در خرمدشت افزود: وجود یک شعبه در خرمدشت مشکلات متعددی را به وجود آورده است، می توان با تاسیس چند شعبه از بانک های دیگر در خرمدشت و پیشاهنگی رضایت مردم را حاصل کرد.

جعفری در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی معاونت ها خواستار برخورد با کم کاری ها و ترک فعل ها شدند.

سپس افشار عضو شورا با انتقاد از ازدیاد چرخ های دستی بیان کرد: به پیمانکاران پسماند متذکر شوید چرخ های دستی را ساماندهی کند. تعداد زیاد چرخ های دستی از طرفی باعث نارضایتی شهروندان شده و از طرفی دیگر چهره شهر را زشت کرده است انتظار می رود این موضوع به فوریت رسیدگی شود.

در ادامه جلسه رسمی شورا با حضور الهی نیا رئیس نظام مهندس کمالشهر بررسی موضوعات و مشکلات نظارت مورد بحث و گفت قرار گرفت و الهی نیا افزود: مهم ترین مسئله در کمالشهر ساماندهی بافت های فرسوده است. که از لحاظ طراحی و نظارت می توانیم ۵۰ درصد تخفیف اعمال کنیم و در برخی موارد در صورت تصویب در کار گروه مربوطه، خدمات رایگان نیز ارائه می دهیم.

الهی نیا با اشاره به تعرفه های نظام مهندسی کمالشهر خاطر نشان شد؛ تعرفه های نظام مهندسی کمالشهر از مناطق دیگر استان البزر کمتر است