فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در افتتاح پروژه گازرسانی به شرکت های صنعتی محور چینه و کوی یاران که در روز سه شنبه ۵ اردیبهشت با حضور دکتر عبدالهی استاندار البرز و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ساوجبلاغ گازدار خواهند شد.

صرفه جویی ۲ میلیون لیتر نفت گاز در کشور با گازرسانی به واحدهای تولیدی/ فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در افتتاح پروژه گازرسانی به شرکت های صنعتی محور چینه و کوی یاران که در روز سه شنبه ۵ اردیبهشت با حضور دکتر عبدالهی استاندار البرز و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ساوجبلاغ گازدار خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه این پروژه در یکسال گذشته، از مهمترین پروژه های دولت سیزدهم در این شهرستان بود، افزود: از ۶ ماه گذشته طرح و پروژه گازرسانی به واحد های صنعتی و تولیدی را شروع کردیم و کار گازرسانی به ۳۰ واحد انجام شد و این پروژه در کمترین زمان به سرانجام رسید و از امروز، بازگشت درآمد از آن نصیب دولت جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در شهرستان ساوجبلاغ روزانه بین ۴ تا ۵ میلیون لیتر نفت گاز جهت استفاده در شرکت های صنعتی و تولیدی حواله صادر می شود و حجم بسیار سنگینی از بودجه بیت المال صرف یارانه در این منطقه می شد که مجموعا بیش از ۲ میلیون لیتر نفت گاز مصرف می کردند.

دکتر البرزی در ادامه افزود: به شکر خدا امروز با تلاش و پیگیری های مسئولین مربوطه در استان و شهرستان ساوجبلاغ، دولت جمهوری اسلامی از پرداخت کلان یارانه در این منطقه معاف می شود و با افتتاح این پروژه  ۲ میلیون لیتر نفت گاز در ماه ذخیره و صادر می شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ساوجبلاغ گازدار خواهند شد و یکی دیگر از مزایای گازرسانی به شرکت های تولیدی و صنعتی این منطقه کمک به محیط زیست می باشد.