با دستور مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد و در راستای زیباسازی محیط شهری و استفاده از مبلمان های با کیفیت برای استفاده شهروندان، نیمکت های جدید در شهرک ینگی امام نصب شد.

مبلمان شهری جدید در شهر هشتگرد / با دستور مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد و در راستای زیباسازی محیط شهری و استفاده از مبلمان های با کیفیت برای استفاده شهروندان، نیمکت های جدید در شهرک ینگی امام نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد، مهندس عیسی بگلو معاونت خدمات شهری با تقدیر از حمایت های شهردار، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر از فعالیت گسترده اداره سیما، منظر و فضای سبز این شهرداری برای زیباسازی محیط شهری و فضاهای سبز خبر داد.

وی گفت: با دستور شهردار محترم هشتگرد، تهیه و نصب نیمکت های بتنی شکیل با مصالح مرغوب در دستور کار حوزه خدمات شهری قرار گرفته و با پیگیری رئیس محترم اداره سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، مبلمان های جدید در معابر اصلی شهر نصب گردیدند و از اجرای مرحله به مرحله این طرح و نصب مبلمان‌های مشابه در سایر معابر اصلی و بوستانهای شهر خبر داد.

عیسی بگلو از برگزاری جلسات مستمر برای ساخت و نصب المان ها جدید و نماد های حاوی هویت فرهنگی منطقه در معابر و میادین و بوستان های شهر سخن گفت که در آینده نزدیک از بخشی از آنها رونمایی و شهروندان تلاش زحمتکشان در حوزه زیباسازی را در معابر شهری مشاهده خواهند نمود.

دبیرخانه زیباسازی محیط شهری با مدیریت مهندس آلیانی رئیس اداره سیما، منظر و فضای سبز شهرداری هشتگرد در بلوار خبرنگار – ساختمان معاونت خدمات شهری آماده دریافت ایده های اساتید ، کارشناسان و صاحب نظران در زمینه زیباسازی محیط شهری خواهد بود.