رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر آمادگی دارد تا در راستای ترغیب مردم به پرداخت مالیات پیش قدم ترویج آن باشد.

مدیریت شهری آمادگی دارد تا در راستای ترغیب مردم به پرداخت مالیات پیش قدم شود / رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر آمادگی دارد تا در راستای ترغیب مردم به پرداخت مالیات پیش قدم ترویج آن باشد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و مدیرکل امور مالیاتی استان البرز و اصحاب رسانه برگزار شد،اظهارداشت: باید به سمت اقتصاد فارغ از نفت حرکت و اقتصاد را مبتنی بر مسائل دیگر مدیریت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: تصویب قانون پرداخت مالیات بر ارزش افزوده یکی از دلایل ایجاد درآمد پایدار برای مدیریت شهری است که بر اساس قانون، درصدی از این بودجه آورده شهر است.

قاسم پور بیان کرد: تا به این لحظه این موضوع مطرح نشده و فقط از ظرفیت ها و امکانات در اختیار شهرداری استفاده شده است اما اگر قصد داشته باشیم فراتر از آن و ذیل سند و برنامه اجرایی مشترک در راستای ترغیب مردم فعالیت کنیم به نظرم اعضای شورا مخالفتی ندارند به شرط اینکه بر اساس یک سند، همکاری شود.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر کرج، لایحه مربوطه از سوی شهردار یا اداره کل امور مالیاتی به شورا ارسال شود تا پس از بررسی های لازم از امکانات قانونی و آنچه در توان داریم برای کمک به آبادانی شهر و کشور استفاده کنیم.