این مراسم با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان ،فرمانده سپاه فردیس و مسؤلین شهری و شهرستانی با همکاری فرمانداری، شورای شهر و شهرداری مشکین دشت، شورا و دهیاری فرخ آباد و زیبادشت و اداره ارشاد شهرستان فردیس به میزبانی اداره خاک و آب مشکین‌دشت برگزار گردید.

مراسم تجلیل و تقدیر از اصحاب رسانه در مشکین دشت / این مراسم با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان ،فرمانده سپاه فردیس و مسؤلین شهری و شهرستانی با همکاری فرمانداری، شورای شهر و شهرداری مشکین دشت، شورا و دهیاری فرخ آباد و زیبادشت و اداره ارشاد شهرستان فردیس به میزبانی اداره خاک و آب مشکین‌دشت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی،رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت خاطرنشان کرد؛ تقارن ایام عزا و مصیبت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران ایشان با هفته خبرنگار و محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز، یادآور رسالت مهم روشنگری، تبیین و حقیقت‌جویی مضمر در رسالت خبرنگاری است.

مهندس داود اسدپناه تاکید کرد؛ امروز دو رسالت پیش روی همهٔ ماست و خبرنگاران می‌توانند در این دو وظیفهٔ همگانی نقشی بی‌بدیل ایفا کنند، ابتدا جهاد تبیین و در ادامه جهاد تصمیم.

اسدپناه افزود: انشاالله بتوانیم با کمک اصحاب محترم رسانه در کنار کاستی ها خدمات انجام شده را به سمع و نظر شهروندان برسانیم و بین شهروندان امید آفرینی ایجاد کنیم در ادامه دادستان محترم نیز با تاکید به مطالعه و مداقه در متن قانون مطبوعات جهت آشنایی اصحاب رسانه با حقوق خود، نسبت به وظایف و محدودیت‌های حوزه خبر در عین آزادی بیان مطالب بسیار مهم و آموزنده‌ای را بیان فرمودند.

فرماندار محترم شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران مدعو، نسبت به تشکیل مجمع خبرنگاران و برگزاری جلسات ماهیانه در فرمانداری اعلام آمادگی نمود.