رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر در جلسه افتتاح پروژه های ایام الله دهه فجر شهرداری و شورای شهر گفت: کمالشهر منطقه محروم و ضعیفی است و این امر می طلبد، تا مسئولین جهت تسهیلاتی که از طرف استان به شهر ها تعلق می گیرد، نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشند.

مسئولین استان البرز نگاه ویژه ای به شهر کمالشهر داشته باشند / رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر در جلسه افتتاح پروژه های ایام الله دهه فجر شهرداری و شورای شهر گفت: کمالشهر منطقه محروم و ضعیفی است و این امر می طلبد، تا مسئولین جهت تسهیلاتی که از طرف استان به شهر ها تعلق می گیرد، نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، رمضان شهبازی در این جلسه که با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه شهرستان کرج، معاون عمرانی فرمانداری کرج، شهردار، پدر شهید عجمیان، اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهری کمالشهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر افزود: امروز اگر پروژه هایی را افتتاح می کنیم به برکت خون شهدایی است که پای این انقلاب ریخته شده و همچنین به برکت حضور و وجود امام عزیزمان، که بنیانگذار این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: سخت ترین آزمون امروز ما شرکت حداکثری مردم عزیزمان در پای صندوق های رای است که باید با عملکرد خوبمان باعث شویم تا مردم به پای صندوق های رای بیایند.

شهبازی ضمن تشکر از حضور پررنگ فرماندار کرج در شهر کمالشهر گفت: دکتر رمضانی فرماندار کرج در مدتی که در سمت فرماندار ویژه کرج هستند، به طور مداوم در شهر ما حضور داشتند و به مشکلات ما واقف هستند.

رئیس شورای شهر کمالشهر به بخشی از مطالبات این شهر اشاره کرد و افزود: شهرک صنعتی بهارستان در حریم شهری کمالشهر واقع شده و ما ارزش افزوده ای از این مرکز دریافت نمی کنیم و همچنین بهشت سکینه که در شمال شهر کمالشهر واقع شده است می توانست تبدیل به نقطه ای برای اسکان جمعیت شهر شود که در حال حاضر انتظار می رود تا سازمان بهشت سکینه همکاری لازم را با مدیریت شهری کمالشهر داشته باشند.

وی در ادامه گفت: ایستگاه مترو  کمالشهر که در دستور کار قرار دارد و مقدمات کار انجام شده و انتظار ما در تسریع انجام کار می باشد و همچنین بحث شهرستان شدن کمالشهر که مردم کمالشهر بی صبرانه منتظر شنیدن این خبر هستند.

شهبازی ضمن تشکر از امام جمعه شهر گفت: مشکلات این شهر از اولویت های اول حاج آقا نورپور می باشد و در خصوص ساخت مصلی نیز با مساعدت های فرماندار محترم، این امر انجام خواهد شد.