نقص برق متروی گرمدره بررسی شد// ایستگاه گرمدره تا فردا غیرفعال است، مشاور استاندار و مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک پیرو گزارش نقص و خرابی سیستم برق رسانی در ایستگاه گرمدره، بصورت میدانی در محل حضور یافت. به گزارش پایگاه خبری ندای االبرز به نقل از اداره کل روابط […]

نقص برق متروی گرمدره بررسی شد// ایستگاه گرمدره تا فردا غیرفعال است، مشاور استاندار و مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک پیرو گزارش نقص و خرابی سیستم برق رسانی در ایستگاه گرمدره، بصورت میدانی در محل حضور یافت.
به گزارش پایگاه خبری ندای االبرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ابوالفضل فانی در حاشیه این بازدید اظهار داشت:پیرو گزارش نقص و خرابی سیستم برق رسانی در ایستگاه گرمدره در ساعت ۴:۳۰ صبح جهت رفع مشکل در محل حضور یافته و با همت و تلاش پرسنل شرکت مترو تهران سیستم برق رسانی خط بالا سری مترو در ساعت۸:۰۰ برطرف شد.
وی افزود: در حال حاضر خط ۵ مترو تهران -کرج آماده سرویس دهی به مسافرین عزیز است اما به دلیل ایمنی ایستگاه مترو گرمدره تا روز یکشنبه خارج از سرویس می باشد.
فانی خاطر نشان کرد: بر این اساس طبق هماهنگی های صورت گرفته مسافرانی که قصد سفر به گرمدره دارند می توانند در ایستگاه ورداورد پیاده شده و با اتوبوس های که توسط شهرداری در این ایستگاه آماده خدمات دهی به شهروندان می باشند، استفاده کنند.