پذیرای نقدهای سازنده رسانه ها هستیم/از تمامی ظرفیت های رسانه ای برای اطلاع رسانی از عملکرد نظام بهره می بریم، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: روایت پیشرفت ها را برای تنویر افکار عمومی در دستور کار داریم و در کنار این امر بی شک پذیرای نقدهای سازنده و […]

پذیرای نقدهای سازنده رسانه ها هستیم/از تمامی ظرفیت های رسانه ای برای اطلاع رسانی از عملکرد نظام بهره می بریم، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: روایت پیشرفت ها را برای تنویر افکار عمومی در دستور کار داریم و در کنار این امر بی شک پذیرای نقدهای سازنده و ارائه راهکارهای کارشناسی در عرصه های تصمیم سازی استان، هستیم.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، علی طهرانی مقدم در نشست صمیمی با رییس و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت های اصحاب رسانه در استان، افزود: استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ای برای انعکاس عملکرد و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهمترین رویکرد ما در روابط عمومی استانداری البرز است.
وی ادامه داد: به تاسی از الگوی رفتاری شهید طهرانی مقدم بر این باور هستم که باید از تمامی ابزارها و ظرفیت های موجود برای پیشبرد اهداف توسعه ای کشور در ابعاد مختلف، استفاده کنیم.
طهرانی مقدم گفت: جهت گیری معنا ندارد چراکه همه در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران و با هدف اعتلای این نظام مقدس خدمت می کنیم و به طور قطع در صف خادمان مردم قرار داریم.
وی افزود: روایت پیشرفت ها را برای تنویر افکار عمومی در دستور کار داریم و در کنار این امر بی شک پذیرای نقدهای سازنده و ارائه راهکارهای کارشناسی در عرصه های تصمیم سازی استان، هستیم.
این مسئول گفت: روابط عمومی استانداری البرز، خانه ای برای خبرنگاران است و همواره در نقش تسهیل گر و حامی اطلاع رسانی منصفانه و حرفه ای حضور خواهیم داشت.