به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کمال شهر متن پیام به شرح ذیل است:
پیام جناب آقای رمضان شهبازی ریاست شورای اسلامی شهر کمال شهر به مناسبت روز آتش نشانی ‌و ایمنی/ به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کمال شهر متن پیام به شرح ذیل است:
«باسمه تعالی» “همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، ایشان در روز قیامت و از عذاب در امان هستند. “امام موسی کاظم (ع) آتش نشانان، حقا باید قهرمانان کم ادعا و با اخلاص نامیده شوند.
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هفتم مهرماه به مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان پالایشگاه آبادان در اثر بمباران هواپیماهای عراقی در سال ۱۳۵۹ به عنوان روز آتش نشان و ایمنی نامگذاری شده است. این روز، بهانه‌ای است برای تقدیر و تشکر از انسان های خداشناس و با تقوایی که ققنوس وار از میان شعله‎ ها و شراره های حوادث برخاسته تا آسایش، امنیت، آرامش و زیستنی سربلند را به تک تک شهروندان هدیه کنند.
از این رو این مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها قابل تقدیر است. آنان که خالصانه جان برکف دست نهاده تا حریم کار و زندگی انسانها را ایمن بسازند و گواه این موضوع، شهدای والامقامی است که در این راه مقدس، جان شیرین خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرده اند.
اینجانب؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهدای آتش نشان و تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور و همکارانمان در مجموعه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کمال شهر از خداوند متعال خواستارم