کارت کنکور سراسری ۱۴۰۱ منتشر شد

  پرینت
کارت کنکور سراسری ۱۴۰۱ منتشر شد
شناسه خبر : 1134 | تاریخ انتشار : 04 تیر 1401 - 18:57 | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

کارت کنکور سراسری ۱۴۰۱ منتشر شد، کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ به همراه راهنمای شرکت در آزمون شامل جزئیات نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در این لینک https://register4.sanjesh.org/krtsar140104/ قابل دسترسی است. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل […]

کارت کنکور سراسری ۱۴۰۱ منتشر شد، کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ به همراه راهنمای شرکت در آزمون شامل جزئیات نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در این لینک https://register4.sanjesh.org/krtsar140104/ قابل دسترسی است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از آخرین خبر راهنمای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ شامل: اطلاعات عمومی درخصوص نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون، زمان برگزاری، مواد امتحانی، تعداد سوالات، مدت پاسخگویی به آنها و تعداد دفترچه ها و پاسخنامه های آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه های آزمایشی پنجگانه و همچننین نحوه اعلام علاقه مندی به انتخاب رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص نیز منتشر شده است.

پیش از این سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده بود کارت‌های‌ شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ همه متقاضیان‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۵ تیر تا روز سه‌شنبه ۷ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
اخبار مشابه
رسانه‌ها نباید در مقابل امر غلط منفعل شوند
هوشمندی شاخصه اصلی ملت ایران
اختتامیه ملی جشنواره جام رسانه‌ای امید و جهاد خدمت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.