با پیگیری های صورت گرفته، این ماشین که به تجهیزات جمع آوری، فشرده سازی، تفکیک شیرآبه ی زباله و حمل با ظرفیت بیش از ۱۰ تُن مجهز شده است ناوگان خدماتی شهرداری شده و شروع به کار کرد.
یکی از پرحجم ترین مدل های خودرو حمل زباله، در ناوگان خدماتی شهرداری مِهِستان شروع به کار کرد / با پیگیری های صورت گرفته، این ماشین که به تجهیزات جمع آوری، فشرده سازی، تفکیک شیرآبه ی زباله و حمل با ظرفیت بیش از ۱۰ تُن مجهز شده است ناوگان خدماتی شهرداری شده و شروع به کار کرد.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مِهِستان دکتر گلرخی از شروع به کار ماشین جمع آوری مکانیزه و حمل زباله باظرفیت بیش از ۱۰ تُن خبر داد.
گلرخی گفت: با پیگیری های صورت گرفته، این ماشین که به تجهیزات جمع آوری، فشرده سازی، تفکیک شیرآبه ی زباله و حمل با ظرفیت بیش از ۱۰ تُن مجهز شده است ناوگان خدماتی شهرداری شده و شروع به کار کرد.
شهردار مهستان افزود: پراکندگی مراکز سکونت در شهر و لزوم خدمات رسانی با سرعت و کیفیت مطلوب ایجاب می‌کرد که ماشینی با ظرفیت مناسب در مدار فعالیت قرار گیرد که خوشبختانه با همت بخش های مربوطه ی شهرداری و حمایت های شورای محترم شهر این اتفاق رقم خورد و از امروز شاهد تحولی در موضوع زباله های شهری مهستان خواهیم بود.
گلرخی در پایان تاکید کرد تجهیزات و سطل های مکانیزه ی زباله در شهر مهستان برای زباله های معمول مسکونی و شبیه به آن طراحی و پیش بینی شده و تخلیه نخاله ی ساختمانی و مواردی از این قبیل در این سطل ها می تواند آسیب جدی به این امکانات مهم و اساسی شهر وارد کند و از همه ی شهروندان و به ویژه سازندگان می خواهیم در نگهداری و استفاده ی بهینه از امکانات شهری یاریگر ما و شهرمان باشند.