فاز اول برق‌رسانی محور جدیدالاحداث طالقان-هشتگرد با محوریت و کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی البرز و با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

افتتاح فاز اول برق‌رسانی محور جدید طالقان-هشتگرد / فاز اول برق‌رسانی محور جدیدالاحداث طالقان-هشتگرد با محوریت و کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی البرز و با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز؛ در اقدامی بی‌سابقه راه و شهرسازی البرز اقدام به افتتاح پروژه برق‌رسانی در محور گردشگری و جدیدالاحداث طالقان-هشتگرد کرد.

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با توجه به ضرورت تأمین ایمنی و برق‌رسانی محور طالقان-هشتگرد، این اداره کل با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اقدام به اجرای برق‌رسانی محور تنها در مدت ۸ ماه نمود.

خالقی افزود: مسیر برق‌رسانی به طول کلی ۲۴ کیلومتر بوده است که فاز اول آن به طول ۱۰ کیلومتر، موضوع افتتاح هفتمین روز هفته دولت می‌باشد.

وی بیان کرد: در فاز اول ۲۱۰ تیر کارگذاری شده است و تا ورودی تونل محور امتداد می‌یابد و با تأمین اعتبار مربوطه، قابلیت افتتاح کلی تا دهه فجر سال‌جاری را دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: طی بازدید اخیر دکتر حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از محور، مقرر شده است اکیپ‌های راهداری، هلال احمر، پلیس راه در مسیر مستقر شوند و با ایمن‌سازی هرچه بیشتر مسیر خدمات‌رسانی به شهروندان بهبود یافته و این محور قابل استفاده در چهار فصل سال گردد.