با راه اندازی ستاد توسعه پایدار اهداف ما با آهنگ سریعتری در حال تحقق است، دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در نشست خبری با حضور سردار مهدی نژاد، مشاور عالی و دبیر ستاد توسعه پایدار و تک زارع، مسئول روابط عمومی فرمانداری که در روز چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن ارائه ی […]

با راه اندازی ستاد توسعه پایدار اهداف ما با آهنگ سریعتری در حال تحقق است، دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در نشست خبری با حضور سردار مهدی نژاد، مشاور عالی و دبیر ستاد توسعه پایدار و تک زارع، مسئول روابط عمومی فرمانداری که در روز چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن ارائه ی گزارش عملکرد شش ماه خود گفت: بیشترین تلاش من در منطقه صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام و تسریع در انجام و اتمام پروژه های مورد نیاز مردم منطقه در حوزه های عمرانی و حوزه ی توسعه و پیشرفت شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، دکتر البرزی افزود: خداوند انجام کارهای بزرگ را بر دوش مردان بزرگ نهاده است و برای اینکه ما بتوانیم شعارهای دولت را در این منطقه که حوزه استحفاظی و ماموریتی این حقیر به عنوان نماینده عالی دولت و مسئول امور اجرایی شهرستان است، باید تدابیری را اتخاذ می کردم. یکی از مهمترین اهداف من این بود که آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان را برای انجام کارها و ماموریتهای ذاتی و رسالت های سازمانی خودشان را به حد اعلا برسانیم. دستگاه های اداری و سازمانها باید چابک و خلاق باشند و در جهت پیشبرد اهداف دولت در این منطقه بیش از پیش تلاش و حرکت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با راه اندازی ستاد توسعه پایدار در شهرستان که برای هر معاونت یک کارگروه تعریف شده است، اهداف ما با آهنگ سریعتری در حوزه های مختلف در حال تحقق است، با این تفاوت که پیوست فرهنگی را بیش از گذشته در برنامه های خودمان خواهیم داشت و همه ی توفیقات ما در سایه وحدت، همدلی و همنوایی مسئولان ارشد منطقه حاصل شده است.

در مدیریت این شهرستان شاید ضعیف ترین معاونت ما از نظر کاری در حوزه سیاسی می باشد، زیرا مشکل شهرستان ما مشکل سیاسی و امنیتی نیست، ولی کارگروه هایی مثل کارگروه حمایت از سند و سرمایه گذاری، کارگروه عمرانی، فنی و زیربنایی پر مشغله ترین کارگروه های ما می باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان به مردم صبور شهر جدید مهستان گفت: یکی از مهمترین دغدغه های ما شهر مهستان می باشد و ما در کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید مهستان، با شدت مشکلات را احصا و پیگیری می‌کنیم و در این کارگروه بیش از ۴۰ مدیر شهرستانی با ما همراه هستند.

دکتر البرزی در بخشی از گزارش عملکرد خود افزود: برای کمک به رونق صنعت گردشگری و تسهیل عبور گردشگران، بلوار کردان به اتوبان تهران-قزوین متصل می شود و پل روگذر تقاطع امام جعفر صادق در راه آهن پس از ۷ سال در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.

گزارش عملکرد شش ماهه