با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان از مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال بانوان ایران تجلیل شد* به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مِهِستان در مراسمی که به همت معاونت فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری برگزار شد، از خانم پرستو کرمی، کارمند شهرداری مهستان تجلیل شد.
تجلیل از مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال بانوان ایران / با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان از مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال بانوان ایران تجلیل شد. در مراسمی که به همت معاونت فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری برگزار شد، از خانم پرستو کرمی، کارمند شهرداری مهستان تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مِهِستان، پرستو کرمی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال بانوان ایران موفق به حضور در مرحله ی دوم مسابقات انتخابی المپیک در کشور استرالیا شده بود و به همین بهانه در مراسمی از ایشان تجلیل شد.
دکتر گلرخی شهردار مهستان ضمن تبریک این موفقیت به خانم کرمی، شهروندان و مجموعه ی شهرداری و شورای اسلامی شهر مِهستان ابراز داشت: به خود می‌بالیم و افتخار میکنیم که یکی از شهروندان شایسته ی مهستان که همکار گرامی ما در شهرداری نیز هستند، افتخاری در سطح ملی و حضور ورزشی بین المللی کسب کرده اند و این موفقیت مرهون موهبت های الهی و تلاش های ایشان است و ما ضمن تبریک به ایشان، برای هرگونه همراهی و همیاری در تقویت فعالیت ها و بهره‌مندی از تجربیات ارزنده شان برای شهر و شهروندان اعلام آمادگی و علاقه میکنیم.
مهندس بختیاری رییس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک این موفقیت گفت: موفقیت همکار عزیز ما در ورزش ملی و بین المللی مایه ی افتخار و مباهات و نوید بخش آینده ای درخشان برای شهروندان و شهرمان مهستان است که بتوانیم با استفاده از تجربیات ایشان و سایر نخبگان، زمینه ساز کشف و پرورش استعدادهای شهروندانمان و شاهد موفقیت‌های ایشان باشیم.
مهندس غلامی نایب رییس شورای اسلامی نیز با تبریک این موفقیت، به اهمیت کار بزرگ صورت گرفته اشاره کرد و گفت: اینکه یک شهروند در جایگاه کارمندی در یکی از شهرهای اقماری بتواند در عرصه ی ملی و بین المللی موفقیت کسب کند کار بسیار بزرگ و شایسته ی تقدیری است که وظیفه ی ما را در قدرشناسی و ادای حقِ این تلاش ها سنگین تر میکند.
مهندس ارمندپور عضو شورای اسلامی نیز با تبریک موفقیت خانم کرمی، حضور بانوان شایسته ی سرزمین مان را در عرصه های بین المللی نشانه ی اهمیت و جایگاه این عزیزان در نگاه مدیریتی کشور برشمرد و گفت: حضور این بانوان گرامی با حجاب و پوشش آراسته و شایسته در میادین جهانی، پیام بزرگی برای همگان دارد که رعایت شأن بانوان هیچ مانعی در برابر رشد و حضور ایشان نخواهد بود.
در پایان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از کارکنان شهرداری با اهدا لوح و دسته گل و هدایایی از خانم کرمی تجلیل شد.