تحقق بودجه سال جاری و آماده سازی شهر برای نوروز ۱۴۰۲ نیازمند تلاش شبانه روزی است/ جلسه شورای معاونین شهرداری هشتگرد به ریاست مهندس پیام رئیسی سرپرست شهرداری و با حضور معاونین برگزار شد

تحقق بودجه سال جاری و آماده سازی شهر برای نوروز ۱۴۰۲ نیازمند تلاش شبانه روزی است/ جلسه شورای معاونین شهرداری هشتگرد به ریاست مهندس پیام رئیسی سرپرست شهرداری و با حضور معاونین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شهرداری هشتگرد، سرپرست شهرداری در این جلسه با تشکر از زحمات معاونین، مسئولین واحدها و کارکنان شهرداری طی ماه‌های اخیر برای رفع نواقص و خدمت رسانی به شهروندان از اهتمام جدی مدیریت شهری برای تحقق بودجه مصوب سال جاری سخن گفت.

وی افزود: تکمیل پروژه های عمرانی و تحقق بودجه مصوب و ارتقاء خدمات به شهروندان نیازمندهمدلی و تلاش شبانه روزی که انتظار می رود با حمایت های رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، تلاش کارکنان و مشارکت شهروندان این مواردمحقق گردد.

رئیسی به اهمیت ایام پیش رو به ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره و خواستار بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی شهرداری برای مشارکت در برنامه های شهرستانی، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و سایر برنامه ها و بزگداشت ایام گردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خودبه با اشاره به خدمات خوب شهرداری دربارش های اخیر و تسهیل درتردد شهروندان بر ساماندهی ستاد مدیریت بحران شهری تاکید کرد و و دستورداد تاکلیه امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری برای مواقع بحران آمادگی لازم را داشته باشند.

رئیسی سرپرست شهرداری هشتگرد با تقدیر از زحمات حوزه درآمدی شهرداری خواستار تلاش بیشتر در ماه های پایانی سال شد تا شهرداری بتواند ضمن پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و تامین هزینه های نگهداری شهر با پشتوانه ای قوی به استقبال سال آینده برود.