تسهیلات همه معرفی شدگان وام ازدواج تا سه ماه آینده پرداخت می‌شود، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون برگزار شد، از پرداخت کامل وام ازدواج به معرفی شدگان خبر داد و گفت: تسهیلات همه معرفی شدگان این حوزه ظرف دو تا سه ماه آینده به صورت کامل پرداخت می‌شود.

تسهیلات همه معرفی شدگان وام ازدواج تا سه ماه آینده پرداخت می‌شود، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون برگزار شد،  از پرداخت کامل وام ازدواج به معرفی شدگان خبر داد و گفت: تسهیلات همه معرفی شدگان این حوزه ظرف دو تا سه ماه آینده به صورت کامل پرداخت می‌شود.

به گزارش ندای البرز: علی غیاثی، در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و قدردانی از زحمات آنها افزود: امید است بر اساس منویات مقام معظم رهبری و اصل ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی، توجه ویژه‌ای به بخش تعاون صورت گیرد تا بتوانیم به زودی به سهم ۲۵ درصدی از اقتصاد ملی برسیم.

وی ادامه داد :سال گذشته این بانک یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی پرداخت کرده که از این رقم، ۲۶۵ میلیارد ریال سهم مشاغل خانگی بود که از سوی مراجع مربوطه از جمله اداره کل‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معادن و تجارت و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز و … معرفی شده اند.

غیاثی با اشاره به اینکه در زمینه تسهیلات حمایتی، ۲۶۰ میلیارد ریال به معرفی شدگان سازمان بهزیستی و ۳۶۲ میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری، پرداخت تسهیلات ازدواج دو برابر نسبت به سال اعتباری گذشته افزایش یافت.

وی با بیان اینکه وزارت اقتصاد، بانک‌ها را مکلف کرده که سهم بیشتری از تسهیلات را به ازدواج و فرزندآوری اختصاص دهند که این امر در بانک توسعه تعاون نیز در حال انجام است ،تاکید کرد: در این راستا تسهیلات همه معرفی شدگان این حوزه ظرف دو تا سه ماه آینده به صورت کامل پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز همچنین  از پرداخت ۷۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و ۱۸۱ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در سال گذشته خبر داد و افزود: مجموع تسهیلات پرداختی در استان البرز طی یک سال اخیر، ۱۷ هزار میلیارد ریال بوده که از طریق ۹ شعبه و دو باجه صورت گرفته و می‌توان گفت که سرانه پرداخت تسهیلات در این بانک بیش از حتی برخی از بانک‌های بزرگ است.

غیاثی با بیان اینکه در راستای بند الف تبصره ۱۸، سال گذشته حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های صنعت، معادن و کشاورزی پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: تسهیلات به بخش تعاون با دو درصد تخفیف در نرخ تسهیلات پرداخت می‌شود و چون این بانک یک بانک تخصصی حمایتی است، باید ۷۰ درصد خدمات خود را به بخش تعاون در کلان بانک ارائه دهد.