دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پانزدهمین جلسه بررسی و تأمین نیازهای شهر مهستان گفت: پرونده مسکن مهر در شهر مهستان با واگذاری ۶ هزار واحد باقی مانده، تا پایان شهریور ماه سال جاری بسته خواهد شد.

تکمیل پروژه های مسکن مهر تا پایان شهریور ۱۴۰۲ در شهر مهستان/ دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پانزدهمین جلسه بررسی و تأمین نیازهای شهر مهستان گفت: پرونده مسکن مهر در شهر مهستان با واگذاری ۶ هزار واحد باقی مانده، تا پایان شهریور ماه سال جاری بسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، در این جلسه که با حضور رؤسای ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد توسعه پایدار شهرستان، در سالن جلسات شهرداری مهستان برگزار گردید، البرزی افزود: مسئولین مربوطه باید هر چه سریعتر نسبت به تحویل واحدهای فرهنگیان اقدام نمایند و وضعیت تکمیل و تجهیز مدارس برای استفاده در سال تحصیلی جاری در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: در ۱۱ ماهه گذشته اقدامات و اتفاقات خوبی در حوزه شهر مهستان در دولت سیزدهم رقم خورده است ولی به این مقدار راضی نیستیم، چون انباشتی از مشکلات در این شهر وجود دارد که باید پیگیری و رفع شوند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: با افزایش جمعیت شهر مهستان و با افقی برای آینده در این شهر باید ورودی و خروجی شرقی و غربی و همچنین آرامستان جانمایی شود.

دکتر البرزی در این جلسه خواستار  راه اندازی مجدد داروخانه شبانه روزی درمانگاه خیری تهرانی و پیگیری احداث دانشگاه فرهنگیان و دبیرستان شبانه روزی کشاورزی و کمیته امداد در این شهر شد.