متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در طرح«مهربانی ملی» می توانند با میانگین کارکرد حساب و ضامن معتبر تا سقف 300 میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در طرح«مهربانی ملی» می توانند با میانگین کارکرد حساب و ضامن معتبر تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

به گزارش ندای البرز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متقاضیان واجد شرایط می توانند  با افتتاح حساب قرض الحسنه (اشخاص حقیقی و حقوقی) به صورت حضوری در شعب بانک و  به صورت غیر حضوری از طریق سامانه بام و با ارائه یک ضامن معتبر برای دریافت این وام اقدام کنند.

این طرح امتیازی  است و با احتساب میانگین کارکرد حساب از یک تا ۱۲ ماه سپرده گذاری، امکان دریافت این وام با کارمزد ۴ درصد و با بازپرداخت شش تا ۶۰ ماهه برای متقاضیان فراهم است.

لازم به ذکر است، متقاضیان این وام در صورت تمایل به افتتاح حساب به صورت غیر حضوری می توانند با وارد شدن به سامانه بام قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) را انتخاب و نسبت به  افتتاح  این حساب اقدام کنند و از مزایای این طرح بهره مند شوند.