مدیرعامل شرکت داروسازی سها در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۱۴۰۲) گفت: شرکت در نمایشگاه فرصتی است تا همه ی شرکت ها بتوانند هم محصولات خودشان را معرفی کنند و هم از فرصت هایی که برایشان بوجود می آید استفاده نمایند.

سها، سلامت همه ی انسان ها/ مدیرعامل شرکت داروسازی سها در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۱۴۰۲) گفت: شرکت در نمایشگاه فرصتی است تا همه ی شرکت ها بتوانند هم محصولات خودشان را معرفی کنند و هم از فرصت هایی که برایشان بوجود می آید استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، رامین اصغریان در مصاحبه با خبرنگار ندای البرز ضمن معرفی شرکت داروسازی سها عنوان کرد: داروسازی سها یکی از شرکت های هلدینگ سازمان تدارکات پزشکی وابسته به جمعیت هلال احمر است که محصولات قرص، کپسول و شربت در این شرکت تولید می شوند.

وی افزود: شرکت داروسازی سها دارای دو سایت در وردآورد و چهارباغ می باشد که محصولات متنوعی با بیش از صد قلم دارو در این شرکت تولید و حدود ۲۵ نوع از اقلام دارویی این شرکت به صورت گسترده و با توجه به نیاز جامعه تولید می شوند.

دکتر اصغریان در رابطه با کیفیت اقلام دارویی شرکت سها گفت: با توجه به اسم سها (سلامت همه ی انسان ها) یکی از ذغدغهة های اصلی این شرکت، کیفیت دارو است و سود این شرکت نیز در جهت ارتقا و توسعه به کار می رود. همه ی تلاش پرسنل این مجموعه برای مردم است و جمعیت هلال احمر که کمک کردن به مردم در شرایط خاص را دارد از همین سود ها برای کمک به مردم استفاده می کند.

مدیرعامل شرکت داروسازی سها خاطرنشان کرد: از آنجایی که دانش داروسازی باید به روز باشد و ما نیز نیاز به آموزش داریم، هر فردی که در این شرکت استخدام می شود. از کارگر تا دکتری که تخصص داروسازی را دارد همه ی این افراد باید از دوره های آموزشی این شرکت استفاده کنند و ما سعی می کنیم به آخرین دستاوردهای قانون داروسازی که در دنیا حکمفرماست دسترسی داشته باشیم و از آنها پیروی کنیم.

رامین اصغریان شرکت در نمایشگاه ایران فارما را فرصتی برای عرضه شرکت ها دانست و گفت: نمایشگاه فرصتی است که همه ی شرکت ها بتوانند هم خودشان را عرضه کنند و هم از فرصت هایی که برایشان بوجود می آید استفاده کنند و در این نمایشگاه می توان از نکات مثبت شرکت های همکار درس گرفت و استفاده کرد. ما در این نمایشگاه منابع را شناسایی می کنیم و در اینجا هم فرصت هایی را به دست می آوریم و هم دیگران، فرصت هایی را از ما به دست می آورند و از طرفی فرصتی برای عرضه محصولات ما است که با کیفیت و نوع دارو این شرکت آشنا شوند و همه ی این موارد شرایطی است که نمایشگاه برای ما ایجاد می کند.

وی در پایان اشاره کرد: از حمایت های سازمان تدارکات که نقش چتر حمایتی برای ما دارد و ما هر مشکلی داشته باشیم توسط آنها حل می شود، تشکر و قدردانی می کنم و همچنین از جمعیت هلال احمر که تمام دغدغه های این جمعیت این است که بتوانند کمکی برای مردم باشند و ما هم سعی می کنیم  به عنوان یکی از زیرمجموعه های آنها بتوانیم کمک کنیم که این اهداف به واقعیت تبدیل شود.