ابوالفضل صفی یاری مدیر و موسس فروشگاه های زنجیره ای دارکوب گفت: در حال حاضر دارکوب با اولین شعبه خود در منطقه کیانمهر شهر کرج شروع به کار کرده و در سال های آینده ۴ شعبه دیگر در استان البرز افتتاح خواهد شد.

فروشگاه های زنجیره ای دارکوب افتتاح شد / ابوالفضل صفی یاری مدیر و موسس فروشگاه های زنجیره ای دارکوب گفت: در حال حاضر دارکوب با اولین شعبه خود در منطقه کیانمهر شهر کرج شروع به کار کرده و در سال های آینده ۴ شعبه دیگر در استان البرز افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، صفی یاری در ابتدا گفت: حدود ۲۵ سال است که در صنعت ساختمان سازی فعالیت داریم و با توجه به نیاز مجموعه ی خودمان و همچنین نیاز مردم منطقه تصمیم گرفتیم تا فروشگاه زنجیره ای را احداث نماییم و اقلام این فروشگاه را به قیمتی ارزان و کمترین سود به دست مصرف کنندگان برسانیم.

وی در ادامه گفت: در این فروشگاه علاوه بر مواد غذایی لوازم خانگی نیز موجود می باشد که به صورت اقساط و تنها با چک صیادی و بدون هیچ ضامنی و با بهره بانکی به مردم واگذار می شود و تمام اقلام این فروشگاه به صورت مستقیم از کارخانجات خریداری می شود.

صفی یاری در ادامه افزود: از مردم منطقه و شهرم تقاضا دارم که از ما حمایت کنند تا بتوانیم روی پای خود بایستیم و باید بگویم در همین فروشگاه ۱۰۰ نفر نیروی جوان مشغول به کار هستند و در مجموعه ی کاری ما به همراه کارخانه مجموعا ۲۵۰۰ نفر نیرو داریم و با اضافه شدن شعبات بیشتر می توانیم جوانان زیادی را حمایت کنیم.