فدراسیون تنیس روی میز با انجام 52 اعزام بین المللی در شش ماهه ی نخست سال 1402 یکی از فدراسیون‌های پرمأموریت در میان 54 فدراسیون حاضر بود.

فدراسیون تنیس روی میز با انجام ۵۲ اعزام بین المللی در شش ماهه ی نخست سال ۱۴۰۲ یکی از فدراسیون‌های پرمأموریت در میان ۵۴ فدراسیون حاضر بود.

به گزارش ندای البرز ، فدراسیون تنیس روی میز درحالی در شش ماهه ی نخست سال توانست ۵۲ اعزام بین المللی داشته باشد که بیش از ۸۰ درصد این سفرها بدون در نظر گرفتن بودجه ی اختصاص یافته از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و بخش عمده ی هزینه ی این اعزام ها از طریق اسپانسر، خیرین و والدین ورزشکاران تامین شده است.

این سفرها شامل ، اعزام ورزشکار در رده های سنی هوپس، نوجوانان، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش پسران و دختران به رویدادهای جهانی، آسیایی و بین المللی، اعزام مربی به کلاسهای بین المللی و حضور داوران کشورمان در رویدادهای بین المللی، آسیایی و جهانی و همچنین حضور ورزشکاران کشورمان در کمپ های مشترک با سایر کشورها می باشد که در بیش از ۵۰ درصد اعزام ورزشکاران به رویدادهای بین المللی، آسیایی و جهانی، پینگ پنگ بازان ایرانی با مدال به کشور بازگشتند.

مهرداد علی قارداشی که ریاست فدراسیون تنیس روی میز را بر عهده دارد نقش کلیدی در اعزام‌های خارجی و در نتیجه موفقیت‌های کم‌نظیر این رشته ورزشی محبوب داشته است.