استاندار البرز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی محور چینه و کوی یاران در شهرستان ساوجبلاغ گفت: اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته در حوزه گازرسانی با مجموعه پروژه های صورت گرفته طی چهار دهه ی گذشته برابری می کند.

پروژه گازرسانی به نقاط فاقد گاز و مناطق صعب العبور استان البرز/ استاندار البرز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی محور چینه و کوی یاران در شهرستان ساوجبلاغ گفت: اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته در حوزه گازرسانی با مجموعه پروژه های صورت گرفته طی چهار دهه ی گذشته برابری می کند.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، مجتبی عبداللهی در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، افزود: در استان البرز همه ی مدیران خدوم و زحمت کش مصمم هستند که در دولت سیزدهم، کارهای باقیمانده که در ارتباط با زیرساخت های استان می باشد را برطرف نمایند.

نماینده عالی دولت در  ادامه گفت: در مدت یک سال گذشته با جذب اعتباری حدود هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان، پروژه گازرسانی به نقاط فاقد گاز و مناطق صعب العبور طالقان و آسارا در  استان آغاز شد و تا خرداد ماه امسال پایان می یابد و ۵۰ درصد نقاطی که فاقد گاز بودند گازدار خواهند شد و استان البرز به عنوان استان سبز مطرح خواهد شد.

وی افزود: در سرانه های بهداشتی و درمانی و مدارس و آموزشی و راه ها و محورهای مواصلاتی و سرانه های حوزه های مختلف، همه ی مدیران دولتی به صورت جهادی و شبانه روزی در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و همه در خدمت به مردم هستند و چنانچه مردم از مسئولان رضایت داشته باشند، خداوند نیز از ما خشنود خواهد بود.

استاندار البرز در پایان گفت: با توان مضاعفی برای خدمت به مردم آماده هستیم و تلاش می کنیم و یکی از کارهایی که در دستور کار قرار دارد، تعریض و ساماندهی جاده قدیم کرج به ساوجبلاغ و نظرآباد می باشد.